王祖藍︰我梗係想拍處境劇啦!
曾勵珍︰我半年前已經 book定《畢打》原班人馬 o架喎!
樂易玲︰處境劇一早冇預祖藍!"
樂易玲與曾勵珍大鬥法 王祖藍慘變磨心
2010年04月23日
陳志雲未被停職前,在無綫舉足輕重,但隨着他下台,曾聯手抵禦「迷雲黨」兩大女高層樂易玲與曾勵珍,立即各據山頭,不過就難為藝人左右做人難。
當中被珍姐(曾勵珍)一手捧紅的王祖藍,原本早早答應珍姐將於 5月以《畢打自己人》原班人馬,再拍攝新開的處境劇,但《荃加福祿壽》播映後報捷,負責嘅樂小姐食住個勢下令添食 13集,因此令王祖藍慘變磨心,最後惟有向視為「伯樂」的珍姐辭演。他提到新處境劇時亦難掩無奈:「我梗係想拍啦……不過呢啲嘢都要睇公司安排囉!」
曾勵珍早在半年前《畢打》煞科時,已經開晒口要以原班人馬再拍新處境劇《天天天晴》(暫名),緊接汪阿姐主演的《女王辦公室》播出,因此有關演員早早度定從 5月開始的半年檔期,但正當新劇劇本已度得七七八八準備上馬之際,樂易玲「馬房」,由何小慧監製的《荃加福祿壽》收視報捷,樂小姐立即食住個勢添食。
珍姐帶祖藍出身
早前王祖藍收到風公司想添食 13集《荃》,便出口術公開表示自己不想再扮女人,但最後都要留低。他惟有推說這幾個月太忙而辭演新劇,因而令
珍姐十分氣結,更要為此大費周章改劇本。一位知情者說:「珍姐帶祖藍出身拍《同事三分親》,祖藍依家大紅大紫,心知係珍姐俾機會佢。所以知道開處境劇,祖藍即使忙到爆,都話實會喺後半截加入。點知《荃》一定要添食,搞到祖藍覺得有負珍姐囉!」
日前,記者問到祖藍關於辭演新處境劇一事時,他解釋說:「其實我都好想拍 o架!由《同事三分親》到《畢打自己人》,班同事相處咗兩年,好似屋企人咁,但係我之後好忙,冇辦法啦!」王祖藍之後便「一輪嘴」數自己未來幾個月的工作安排,「我五月喺紅館做杜麗莎個 show,六月紅館又有個基督教布道會,之後開始排七月個 one man show,八月中仲有個教會音樂 show。」
不過知情者說:「其實除咗 7月 30、 31嗰兩場,係祖藍嘅個人騷要佢多啲時間準備之外,其他都係小兒科,點講都係佢要俾期樂小姐做《荃加福祿壽》啫!」


在《荃加福祿壽》中,王祖藍身兼多職,由度橋、度對白、搞造型,甚至連街頭訪問都要做埋(圖),難怪他添食拍《荃》便無暇拍新劇。
 
無綫處境劇一向係珍姐馬房的王牌,《畢打自己人》的徐榮(左)、王祖藍和陳茵媺更是她一手捧紅。珍姐講好原班人馬再拍新處境劇,現在卻少了王祖藍。《蘋果日報》圖片

樂小姐稱祖藍請咗假
問到樂易玲有關祖藍辭演處境劇一事,她卻聲稱係祖藍一早請假,所以演唔到處境劇,「祖藍向 TVB請咗假嘛!新處境劇由頭到尾都冇預佢!」事後記者再致電王祖藍求證,他否認曾請假,至於其他提問則不願多談。
而新處境劇《天天天晴》監製徐遇安被問到此事時,似乎亦有難言之隱:「係想用《畢打》原班人馬嘅!(王祖藍臨時被抽起角色喎。)咁公司有幾多人啫?來來去去係嗰班!我真係唔方便同你講住。」本刊記者多次想找珍姐回應此事,但一直未獲回覆。


《荃加福祿壽》大收旺場,最高收視達 32點,樂小姐又點會俾佢停?上周五( 16日)四位主角更舉行祝捷會,宣布添食 13集。《蘋果日報》圖片
 
上月《畢打》才奪得壹電視頒獎禮的「十大電視節目」第七位,一眾演員捧獎慶功,還預計 5月在新處境劇會再度合作,當日大忙人王祖藍缺席,想不到最後他連新處境劇也演不成。《蘋果日報》圖片
 
王祖藍早前放風指自己不想再扮女人,其實是為演新處境劇鋪路,可惜事與願違。

新劇由李司棋孭飛


被珍姐欽點孭飛拍新處境劇的李司棋,已有十幾年冇拍處境劇,近作則是《有營主婦》(圖)。

多年來無綫的處境劇,均找來可以壓陣的演技派女星當主角。繼《女王辦公室》後,新處境劇《天天天晴》就找來十幾年冇演處境劇的李司棋擔大旗,今次不再賣寫字樓是非,而是賣溫情。
李司棋扮演一個接手去世老公兜踎珠寶店的師奶,與女兒陳茵媺相依為命,但她卻將珠寶店愈做愈好,以至夫家的人要搶回珠寶店,其中發生不少有笑有淚的情節。司棋姐說:「其實上星期二( 13日),我已經開始試造型,到時公司都會幫我搵啲珠寶贊助。」
《畢打》舊將望原班開拍
一班《畢打》演員合作無間,更因為扮演閆器的陳鴻烈突然過身,而共同經歷生離死別之苦,知道製作總監曾勵珍一聲令下原班人馬再合作無不雀躍,但最終事與願違,大家都感到無奈。


黎耀祥:「珍姐係講過原班人馬再拍 o架,我就一早度咗期 7月拍完《巾幗 2》就入組,其他嘢我唔知囉!」
 
欣宜:「我依家拍緊《隔離七日情》,仲未知有冇份拍新處境劇,其實我好想拍 o架!大家合作咗成年好似我屋企人咁!」
 
江欣燕:「我好恨拍呢個新劇 o架!雖然依家做緊《獎門人》,但應該就到期嘅,唔知公司安排呢,乜唔係原班人馬咩?」
 
徐榮:「等呢個新處境劇開拍,等咗好耐啦!乜祖藍唔做咩?我唔知呀!仲以為原班人馬㖭!」

TVB兩大女高層奪權大鬥法 王祖藍慘變磨心

陳志雲未被停職前,在TVB舉足輕重,但隨著他下台,曾聯手抵禦“迷雲黨”兩大女高層樂易玲與曾勵珍,立即各據山頭,不過就難爲藝人左右做人難。

當中被珍姐(曾勵珍)一手捧紅的王祖藍,原本早早答應珍姐將于5月以《畢打自己人》原班人馬,再拍攝新開的處境劇,但《荃加福祿壽》播映後報捷,負責的樂小姐看勢頭大好立即宣布加開13集,因此令王祖藍慘變磨心,最後惟有向視爲“伯樂”的珍姐辭演。他提到新處境劇時亦難掩無奈:“我當然想拍啦……不過這種事都要看公司安排啰!”

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()