日前泰國發生多次連環炸彈爆炸,剛巧身處曼谷的「八模」成員陳嘉寶(Anjaylia)及蔡穎恩(Evelyn)在當地拍寫真期間,竟一度與經理人失去聯絡,當成功與經理人通話時,她們即呼叫︰「真係好驚返唔到嚟!」


Anjaylia(右)與Evelyn正在曼谷拍寫真,期間一度與經理人失去聯絡。(資料圖片)

近日泰國局勢愈來愈緊張,本港更發出黑色外遊警報,而Anjaylia及Evelyn仍身處曼谷為寫真取景,認真危險!由於當地前晚發生多次連環爆炸造成逾百人死傷,所以其經理人都吩咐她們每日要向家人同公司報平安。可惜昨日經理人曾一度與她們失去聯絡,幸好經過幾小時不停的長途撥號,經理人終於成功與她們通話。

機上打橫瞓

在電話訪問中,二人都坦言非常緊張,Anjaylia直說︰「上機只係留意到機位好鬆動,可以打橫瞓都得,點知一落機就見到平日擠滿遊客嘅曼谷機場冇咩遊客,嗰陣先識驚。」身旁的Evelyn又搶住回應︰「今次影寫真真係搵命博,好彩我哋唔係喺市區影相,但都驚下個星期返唔到嚟!(咁危險?)我講驚班機會Delay或者取消。」

由於Anjaylia與Evelyn出發往曼谷時仍未知局勢日趨嚴重,所以她們在機艙內不停玩素顏自拍,Anjaylia更帶埋深愛的小熊陪伴,兩人表現輕鬆,Evelyn更在微博上載新照片。

彭發唔擔心

另外,寰宇老闆林小明開拍的《B+偵探》原本於5月在曼谷進行煞科工作,但因局勢問題故考慮延期拍攝或留港補拍,而同樣身處當地的導演彭發則為《完美童話》做籌備工夫,但他就直言不擔心︰「都唔係第一次,泰國人都習以為常,而且我又唔係喺市區,呢度都好平靜。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()