尖沙咀

徐子珊入行咁耐一直是非多多,不過好姨就覺得呢位港姐一向都係美貌與智慧並重,就好似日前好姨去尖沙咀同朋友high tea,離開時見到子珊喺酒店門口同自己班fans「social」,雖然子珊同班fans不停有傾有講又影合照,不過仍然充滿警覺性,冇幾耐已經發現好姨在場,重離遠同好姨打招呼,而佢身邊嘅助手就仍然傻下傻下咁四圍望搵好姨。其實好姨真係幾佩服子珊,就算自己架車已經到咗門口,但仍然繼續招呼 fans,甚至無論男女fans合照都來者不拒,前後擾攘咗成十五分鐘,班fans都唔好意思再纏住子珊,子珊先至上自己架車離去,離去時重同好姨揮手講拜拜。話佢麻煩?似乎都係對同事之間嘅事啫!


唔係講笑,子珊冇幾耐已經發現好姨嘅存在,身邊其他人?重係頭岳岳四圍望,完全唔知好姨喺邊度。


話晒fans都係自己米飯班主之一,所以子珊非常識做,唔好話傾偈,男女fans要求合照一樣冇問題。




開車離去時子珊仍然不忘同好姨揮手拜拜,識做到呢!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()