由菲林機發展到數碼機的年代,孫耀威也是一「機」在手,去到那裏也拿着相機拍下眼前景象,他說要記下那一刻的光陰。人越大,流失的東西也越來越多,腦袋容量有限,不自覺會遺忘某些時刻,某些光景,相片正好能讓人尋回往事。老孫拍照堅持不假手於人,有時會帶備腳架,有時借助一些物件固定相機位置。他說:「影低嘅全部係自己嘅感覺,自己一手一腳做出嚟好啲,借人哋隻手就唔係嗰回事。」近年,老孫主要用兩部相機,分別係「大女」 Canon 5D Mark II配 24-105EF鏡頭,及「細女」 S90 Compact相機。他說:「我用佢哋影咗好多相,曬做相片,等我老咗逐頁逐頁翻睇我嘅人生故事。」撰文:王連連

故鄉尋根(左圖)

「呢度係我鄉下潮州,住咗好多我嘅親戚朋友,我每次返去都覺得特別親切。有時間我就同媽咪返去探佢哋。我刻意影黑白,係因為最初有相時都係黑白色,就如呢度係我嘅根一樣。」

小孫公園 放大圖片

 

「我間中都會返母校,回憶讀書時候嘅開心事。呢度就係我母校後面嘅公園,我好鍾意喺呢個鞦韆玩,細個都冇乜煩惱,我經常提醒自己,遇困難唔好將問題簡單複雜化,用童心可能解決到件事。家好多公園都冇咗鞦韆,要好好影低留念。」

不可含怒到日落 放大圖片

 

「有日我做嘢好唔順利,跟住拎個相機去天台,睇風景平靜心情。我慣咗唔開心就上天台影下相。生命同天氣一樣變幻無常,唔係我哋掌握之內。今日唔知聽日事,對住咁靚嘅日落,做乜要浪費時間去唔開心,第二日又係新的一天啦﹗」

如果生命還有歌 放大圖片

 

「三年前我決定返嚟香港再做唱片,係因為我真係好鍾意音樂。不過有時出碟做宣傳,為咗商業原因,未必可以完全講到自己嘅音樂理念。好難得有一次我可以搞一個研討會,對住座上客一次過講晒我嘅想法,更可以邊彈邊唱,我忍唔住留住呢一刻,將來睇番,相信諗起都興奮。」

失戀得到甚麼 放大圖片

 

「做人有時好迷失,都唔知自己應該點做,真係想搵盞明燈指引自己。有次覺得好沮喪,於是駕車去郊外兜風,點知迷路又差唔多天黑,搞到個人都急晒。有少少嘅時候,咁啱全條街嘅燈着咗,喺黑暗中突然見到一片光明,根本唔使怕。」

我的故事上集 放大圖片

 

「呢度都係我母校,同樣留低好多回憶嘅地方。喺我人生故事嘅前半部份,學校都佔據咗好多片段。有次返去搵老師,經過呢度,我覺得特別親切同溫暖。我能夠有今日嘅成就,真係要多謝教過我嘅老師,同埋陪我長大嘅朋友。」

老孫 36變 放大圖片

 

「有次我拍 MV,要試好多唔同造型。當時心想,我 36歲其實都唔係老,點解要怕改變?試到呢個爆炸頭,睇到真係覺得好搞笑,好似有個新嘅『老孫』出現,忍唔住要記低呢一刻,哈哈。」

談「分」論嫁 放大圖片

 

「有一次有個女歌迷帶埋佢未來老公着住婚紗嚟參加歌迷聚會,印象好深刻,因為自己都好想搵到真命天『女』,想拍拖一擊即中,唔想再亂拍拖亂去試,都大個喇,唔會咁易就分開。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()