亞視女星筱靖、張家瑩及港姐劉倩婷前晚到尖沙嘴出席博愛總理就職晚會,筱靖以性感打扮赴會,對於亞視被入稟申請清盤一事,她表示完全沒擔心過,她說:「我覺得家好穩定呀,我入咗亞視咁耐都好動盪,蔡老闆(蔡衍明)入咗嚟之後,收入都穩定好多,好過之前,我坐咗半年冇嘢做。」又透露剛與亞視續約一年,薪酬有增加。

放大圖片
劉倩婷與母親盛裝出席晚宴。

劉倩婷與母親盛裝出席晚宴。

張家瑩則自言不知道亞視遭申請清盤事件,她說:「之前我去咗內地做嘢,都係媽咪話我知公司有問題,其實我同亞視家係部頭形式合作。」此外,劉倩婷與母親一起現身,她表示近日忙於港姐招募宣傳,她說:「我都叫咗身邊幾個朋友參選,佢哋都有興趣。」採訪:藍文浩攝影:黃文成


筱靖前晚以一身性感打扮出席活動,大晒身材。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()