《第29屆香港電影金像獎》日前圓滿結束,任達華就打破宿命,首次攞金像獎稱帝,而紅姐惠英紅都不負眾望,相隔廿幾年再次封后,好姨都戥佢哋開心。但話時話,當晚身處現場嘅好姨就見到唔少「濕碎」嘢,唔係講笑,啲「濕碎」嘢好多真係濕濕哋。

除咗當日有少許毛毛雨,以及得獎者喺台上講到眼濕濕之外,好似拎到「最佳女配角」嘅葉璇咁,佢行紅地毯嗰陣都好鬼「濕滯」,唔知係佢太緊張定當晚真係涼涼哋,好姨見佢第一步踏入地毯,居然唔小心「凸點」,不過好彩葉璇都醒目,識得行埋一邊「撫平」情緒,先至冇再出醜咋。但最奇怪嘅係,佢呢頭先「凸點」,嗰頭腋下濕咗一大撻,又熱又凍咁,睇嚟葉璇真係好緊張咁喎。

但「濕滯」嘅又點止葉璇一個呀,好似有份獻唱〈龍的傳人〉嘅許志安,行紅地毯嗰陣,好姨已經見佢條褲個大髀位無端端濕咗一撻,以為佢俾雨水濺濕咗啦,點知到佢去到台上,仍然有撻污漬喺度,鬼咁肉酸嘅,唔通佢知道無乜人睇佢嗰part,所以佢可以咁瀟灑,就咁走上台?不過安仔都唔夠《歲月神偷》嘅羅啟銳導演失禮,因為佢拎住「最佳編劇」同「最佳電影」獎之後,居然全個心口濕晒,搞到大家想同佢攬攬慶祝都唔敢呀。;


唔知係嚇一嚇定還是對個獎太着緊,葉璇居然嚇到腋下濕晒,金像獎最「濕滯」嘅重唔係佢,好彩最後佢都贏咗。


葉璇一踏落紅地毯就唔小心凸點,重要搞到埋場邊「安撫」情緒,認真狼狽。




至於許志安,條褲喺大髀位就有撻異常礙眼嘅污漬,個位雖然尷尬,但安仔仍然照樣上台唱歌,勇氣可嘉。





張靜初條裙前面睇就搶眼,但一睇側面就出事喇,件打底衫真係令佢扣晒分。



《歲月神偷》羅啟銳導演贏咗大獎,但就輸咗儀態,你睇佢心口濕晒咁,大家點同佢攬攬慶祝呀?


有人話李宇春行紅地毯時嘅打扮配搭得宜,甚至誇張到話佢「帥媚美集於一身」,唔知大家又點睇呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()