周秀娜昨日在尖沙嘴出席《鐵甲奇俠 2》( Iron Man 2)宣傳活動,原來她小時候愛玩機械人,心中的 superman則是父親。問其男友並非她心中的強人?她說:「男朋友取代唔到爹哋位置,爹哋係一比一,男朋友係一比六。」記者笑指男友那麼細小,是她的掌上明珠,她即補鑊說:「細細隻用來珍惜。」

攬枕頂檔

早前曾傳周秀娜男友有第三者,兩人感情出現問題,她稱現階段感情穩定,不是經常見面,也不用監視行蹤,她笑說:「我送咗我嗰個大攬枕畀佢,已經霸咗張床。遲啲送埋自己既一比六公仔畀佢,雙管齊下。」問到公仔是否可換衫,她說:「都幾好,叫佢自己買衫。」採訪:王連連攝影:仇志德


周秀娜打算稍後製造自己的肖像 figure贈送男友。

周秀娜出公仔畀男友剝衫

周秀娜昨日到尖沙咀美麗華商場出席《鐵甲奇俠.熱.創.展》時,表示因經常出埠工作,與男友分隔兩地,但她信任男友,不會Check住他,問到有何招數防止男友偷食?她說:「我之前出過攬枕,放喺佢屋企霸住個位,或者我遲啲出一個一比六嘅公仔畀佢玩着衫!可以雙管齊下,等佢幫個公仔換衫!」至於人形公仔是否全裸?她說:「唔會啦!會係好真實嘅我!」

此外,她表示父親在她心中是Superman,男友也比不上他:「爸爸喺我心目中係一比一,男友嘅Size就係一比六!」


周秀娜以鐵甲人比喻父親,同樣是Superman。
周秀娜以鐵甲人比喻父親,同樣是Superman。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()