人人都話陳山聰好似內地潮丐犀利哥。


於《女王辦公室》中,陳山聰憑潮着打扮、入時配襯,被網民稱呼他為「潮山聰」。

無論是潮山聰,還是犀利哥,也是公認的潮流達人。

陳山聰不止戲內潮,戲外亦深具潮流觸覺,老友林峯也要找他幫手襯衫,林峯喎,少爺仔不乏形象指導,卻仍是屬意山聰,整件事不止潮,還很型,只是這位潮流達人,原來入行已經16年,事業低潮時,曾一度當Sales。

「Artist都係一個人,你冇飯開嘅時候,都要諗下辦法,我覺得呢個經驗唔係乜嘢壞事。」

「問心嗰句,我真係唔會羨慕林峯,或者 10年前可能會,俾公司力捧喎,但你睇下佢依家幾紅都好,其實佢都捱咗10年,佢都好辛苦。」

口說不羨慕,但時來運到,機會終於降臨山聰面前,連跑幾場做訪問,還要帶上自己的潮服,換衫也是趕頭趕命,換過衫影相時,他才發覺「咦,件衫係咪咁着呢?」

化妝師回應一句:「睇你點演繹啫,你着咗就係啱啦。」

潮山聰有否着錯,我不知道,也看不出,但肯定這件衫,以後都會是這樣穿法。

因為潮山聰都係咁着。

訪問陳山聰前,與朋友提到,看陳山聰在娛樂圈打滾已有10多年,更笑說他應該與謝天華差不多年紀,想來也有40多歲,誰知出現在眼前的,卻是比大多數後生仔更潮的潮人,更因為他衣着入時,現在有花名叫「潮山聰」,入行16年的他,今年才33歲。

一天內連趕幾個訪問,晚上還要返回TVB錄影,相信多年來陳山聰也沒有這麼忙過,但忙也有忙的好,起碼證明有人注意。傳媒爭相訪問,劇集亦沒有停過,5月將播《掌上明珠》,陳山聰現在又正趕拍《洪武三十二》,《學警狙擊》原班人馬,更包括早前竄紅的Laughing哥謝天華。

正當全城掀起Laughing熱時,其實當時還有個與Laughing哥作對,光頭配潮着的角色「左輪」,串爆囂張的演繹,讓陳山聰得到台慶最佳男配角提名,只是遇上更搶鏡的Laughing哥,陳山聰被迫陪跑。

潮着上位

上天很公平,機會總留給有準備的人,山聰不單止不介意做配角,而且堅持每個角色也要做到最好,像在《女王辦公室》內飾演的辦公室助理雷宇,角色設定是潮人一族,山聰不惜工本取出私伙潮衫,而且是山下智久在日劇《零秒出手》的紫色Visvim背囊及同牌子鞋,一身型爆潮着,令陳山聰得到觀眾熱捧,是網民替山聰改名為潮山聰。

但未來兩齣劇集不是古裝、便是民初,豈不是令潮山聰毫無用武之地?

「《女王辦公室》騷咗一次夠啦,我始終係一個演員,演員要有唔同角色去俾觀眾認同,最後都希望觀眾係睇到我嘅戲,至於衫,係觀眾同傳媒咁啱喺呢個位留意到,其實戲先係最重要。」

說起潮,怎能不提紅遍中港日,甚至被外國傳媒形容為「中國最酷男人」的犀利哥,想不到觀眾竟然將山聰在之前《絕代商驕》梳得一頭亂髮的角色童一本,與犀利哥相提並論,令山聰哭笑不得,亦證明觀眾一直有留意山聰,多年努力沒有白費。


有網民指陳山聰在《絕代商驕》中的童一本,貌似紅遍中港日的犀利哥。



「只要觀眾鍾意,我都開心嘅,其實我唔係最潮,喺《女王辦公室》裏面,我都係學番時下嘅年青人,佢哋先係最潮,只不過係個角色上突出咗少少,其實喺衣着方面,未必每一個人都受落,但我覺得冇乜所謂嘅,咁梗係希望觀眾或者媒體唔止認識『潮山聰』,反而係一個識得演戲嘅陳山聰囉。」


陳山聰與呂慧儀在《女王辦公室》中飾演一對,但現實中山聰對女友卻不願多提。


《女王辦公室》中,陳山聰的私伙潮著打扮,令他贏得潮山聰的美譽

人生低潮

的確,陳山聰很喜歡演藝事業,畢竟他已在行內奮鬥了16年,在TVB的劇集中,經常會看到山聰的演出,卻令人差點忘了他其實是歌手出身,93年入行時是藝能旗下藝人,劉德華旗下力捧新人,只是97年一場金融風暴,不止令很多香港人傾家蕩產,山聰也成為娛樂圈的失業大軍。

在事業低潮時,陳山聰曾做過 Sales,亦做過assistant designer,原來「潮」山聰並非一朝一夕,而是經過多年培訓。

「我媽咪係裁縫,可能耳濡目染啦,由細到大其實都好鍾意?,只不過一直潛在喺裏面,或者冇人發現到,咁啱係《女王》俾人留意到,咪發覺囉。其實一直以嚟都睇好多書,做好多研究,畫過啲衫款,呢個係我其中一個興趣,咁興趣又帶到俾我喺娛樂圈呢行用得着嘅,我覺得相得益彰,係一件幾好嘅事。」



寶貴經驗

做明星歌手要大紅大紫固然不易,但要回歸平淡做回普通打工仔就更難,低潮時的生活,不覺得委屈嗎?

「出嚟社會做嘢,第一份工就係唱歌,未真真正正接觸過出面打工係乜嘢一回事,自從嗰段時間之後,有機會俾我出去面對呢個咁大嘅社會,到一啲寶貴經驗,令到今時今日我喺演戲上有好大嘅幫助。」

「當然初初唔係好習慣,但我覺得我自己承受到呢個壓力,能夠令自己開心或者驕傲嘅係,我能夠喺逆境之中求存,我覺得呢樣嘢係最緊要囉。同埋有一個正面嘅思想,Artist都係一個人,你冇飯開嘅時候,都要諗吓辦法,我覺得呢個經驗唔係乜嘢壞事,雖然話係Artist,但冇嘢做,唔可以成世坐喺屋企,希望將呢一樣嘢帶番去正面嘅。」

自食其力

「冇飯開?」我聽後有點愕然,陳山聰家人不是在澳門經營物流生意嗎?少爺仔何用紆尊降貴?

「你話有家底嗎?其實又唔係嘅,係近呢幾年澳門經濟起飛,咁生意上就好啲,完全唔關我事,如果係因為家底呢樣嘢,相信我都可以唔做呢行,轉做其他嘢。哥哥都有叫我返去幫手,但首先我唔鍾意做生意,第二,我當年年少氣盛,好有大志唔想靠屋企,想創一番事業俾屋企人睇,覺得係我自己選擇嘅。我覺得人要成長囉,要成長就要承擔後果,唔可以因為失敗而匿番屋企,咁你就唔會再進步,只會俾家人保護,我唔鍾意呢樣嘢,所以我比較獨立啲嘅。」

陳山聰有二兄四姊,在家中是孺子,他自言家人給他很大的自由度,捱了幾年Sales及時裝設計工作,對娛樂圈仍是念念不忘,最後在2000年返回無綫,雖然人工不高,卻有機會做旅遊節目主持,總算能重新開始。

陳山聰入行時青靚白淨,保持着陽光大男孩形象,但要重新開始,卻不得不放下身段,在劇集內飾演配角不特止,還要是討人厭的奸角或者小混混,豈不是浪費了俊朗外貌?


入行時的陳山聰,青靚白淨,保持陽光大男孩的形象。

「其實好多謝TVB俾到呢啲機會我。有得做主角就最好啦,每一個藝人都想,但係睇番Laughing哥都一樣得啦,有啲角色都好出,好似左輪咁,依家就好多人認得,當然最好梗係好似柴九黎耀祥咁啦。」


陳山聰在《幕後大老爺》雖然只是做配角,但他卻堅持做好每一個角色。

嚮往自由

陳山聰在圈中人緣甚佳,而最老友的莫過於TVB力捧小生林峯,二人經常孖住去玩去蒲之外,陳山聰還是林峯半個形象指導,不時為老友揀衫襯衫。但林峯含着金鎖匙出世,少爺仔入行,機會比普通藝員更多,陳山聰從不羨慕老友嗎?


陳山聰在圈中人緣甚佳,郭政鴻便是他老友之一。

「問心嗰句,我真係唔會羨慕林峯,或者10年前可能會,俾公司力捧喎,但你睇下佢依家幾紅都好,其實佢都捱咗10年,佢都好辛苦。

其實佢(林峯)好忙,真係忙到冇晒自由,但我性格唔係咁,我係鍾意自由自在,隨時可以落街食牛腩粉嗰隻。」

不羨不妒,或許正是山聰與林峯可以友誼永固的原因。

跑步達人



潮人潮着,沒有fit到漏的身材,一切也是枉然,所以陳山聰一為健康,二為着靚衫,一星期總有幾天要去跑步,日夕鍜練下,早已具備了一副鋼條身材。

為了測試自己,他更參加了今屆的渣打馬拉松,最後以49分鐘多一點,跑完10公里賽,初試啼聲,成績斐然,明年更會挑戰半馬。

山聰酷愛馬拉松,皆因他的演藝生涯真的很像馬拉松。

「好記得10年前蔣志光同我講,做呢行就好似跑馬拉松咁,你努力去跑啦,跑完之後,就一定有成果,一定會有人賞識,估唔到喺今時今日終於應驗咗。」

山聰說時,嘴角不禁露出滿足笑容。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()