中 環

好多人都問好姨,邊一區最多明星出現?好姨會話一定係中環嘅ifc,因為除咗有唔少名人明星去入面間超級市場入貨之外,ifc名店林立,真係行一轉就已經可以行齊咁多間名店。就好似上週五(16日),好姨呢頭去超市撞到上山詩納,轉頭去行名店時,又撞到何傲兒。當日何傲兒同一名女性友人齊齊行名店shopping,雖然何傲兒人氣唔算高企,不過由於佢當日以一條短裙仔上陣,一對長腿成為當日最高收視,唔少男士見到都不禁望多兩眼。不過當日何傲兒雖然不停咁行名店,不過就明顯得個睇字,行咗幾間都買唔到心頭好,最後都係空手而回,似晒腿多過shopping囉!


雖然何傲兒暫時人氣唔算好高,不過當日佢以短裙仔上陣,一對長腿錄得非常高收視。




當日何傲兒行咗幾間名店,不過都係睇唔啱,行咗成個鐘一件戰利品都買唔到。


離開名店時何傲兒見到好姨,即時好熱情咁離遠打個招呼,後生女果然係特別熱情啲。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()