成長

張智霖成長於北角馬寶道,一家十多口住在六百多呎的私家單位,非常熱鬧。大概當時的他,並沒有想到自己組織了家庭後,一家三口會住進淺水灣三千呎豪宅吧!

小時候,我跟爹哋媽咪、家姐、舅父、阿姨、兩個表姐、姨婆、阿公阿婆一齊住,仲有狗有貓有雀仔有龜,非常生氣勃勃!

那時候完全唔覺得生活艱難唔覺窮,就算一隻雞中翼要切成四份好細粒,都食得好開心!每晚飯廳客廳都瞓滿人,我同家姐瞓餐枱,我就負責主宰部冷氣機!我是家中排行最小的,有個外號叫「侍仔榮」,經常要幫屋企人執頭執尾、煮公仔麵、照顧隻狗,好忙!

我覺得細路仔真係需要熱鬧,這樣才會學識群體生活。如果一切配合得來,我同太太(袁詠儀)都有打算再生一個,魔童有個兄弟姊妹,至少會開心啲。

對住個仔,我會盡力令他發出最響亮的笑聲,因為我跟他很有緣份,他很黐我,食飯會撒嬌要我餵,有時我瞓覺,佢又會整個人捐入我件T恤裏面攬住我,好好笑好sweet!

只要有時間,我會同佢沖涼、食飯跟他傾吓偈,陪他游水、畫畫,或者一齊玩玩具反斗城買的ant farm,捉吓蟻,看看啲蟻點行、點起屋,盡量都不會給他太多物質,小朋友如果每日都有一件新玩具,就唔會識得珍惜,我寧願做一些可以發揮到他天份的活動,始終,小朋友的內在發展都很重要!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()