掌 聲 的 背 後


放大

左 : 「 蚊 蚊 」 ( 無 剪 耳 )
右 : 「 奶 茶 」 ( 有 剪 耳 )

不 下 一 次 , 見 到 聽 到 荷 媽 在 台 慶 夜 到 「 我 最 喜 愛 的 電 視 女 主 角 獎 」 之 後 , 人 前 人 後 多 謝 名 單 中 , 都 出 現 「 蚊 蚊 」 和 「 奶 茶 」 的 名 字 。 最 初 誤 會 ( 一 ) 疑 似 暱 稱 , 可 能 是 跟 隨 荷 媽 多 年 的 死 忠 粉 絲 ; ( 二 ) 「 蚊 蚊 」 同 「 奶 茶 」 應 該 同 荷 媽 好 老 友 / 係 助 手 / 姊 妹 教 友 … … 莫 非 是 親 戚 ? !
但 原 來 , 「 蚊 蚊 」 和 「 奶 茶 」 是 兩 隻 狗 。
「 冇 佢 , 我 冇 可 能 有 今 日 ! 」 荷 媽 李 司 棋 , 最 為 人 熟 悉 的 二 三 事 ; 選 美 結 婚 生 女 離 婚 然 後 再 結 婚 又 再 離 婚 。 屋 漏 更 逢 連 夜 雨 的 , 是 發 現 患 有 子 宮 頸 癌 第 一 期 。 當 以 為 用 意 志 盡 能 力 戰 勝 病 魔 , 壞 消 息 卻 一 個 接 一 個 , 第 二 任 丈 夫 卒 於 腸 癌 ; 而 自 己 亦 因 為 電 療 後 遺 症 , 使 大 腿 內 側 的 鼠 蹊 骨 枯 萎 爆 裂 , 連 瑪 麗 醫 院 骨 科 名 醫 都 斷 定 荷 媽 以 後 雙 腿 行 唔 番 , 「 全 靠 『 蚊 蚊 』 和 『 奶 茶 』 醫 番 好 我 咋 ! 」 荷 媽 一 字 一 句 輕 柔 淡 然 地 , 就 像 別 個 戲 如 人 生 的 故 事 — — 一 個 荷 媽 口 中 女 主 角 名 字 叫 李 司 棋 的 自 身 故 事 。


 

 

約 荷 媽 影 狗 , 一 約 , 橫 跨 兩 年 ! 都 未 決 定 到 出 街 日 期 , 愛 將 寶 貝 當 著 衫 公 仔 的 荷 媽 話 : 「 等 我 搵 定 狗 仔 賀 年 衫 先 ! 」 那 兩 套 日 式 過 年 和 服 , 荷 媽 新 買 ! 「 我 成 日 都 話 , 呢 個 係 臨 老 上 天 俾 我 報 應 , 養 隻 狗 又 呢 樣 又 樣 , 幾 難 服 侍 , 以 前 阿 女 ( 葉 子 青 ) 細 陣 , 都 冇 咁 惡 湊 呀 ! 」

平 時 東 跑 西 飛 的 日 子 , 全 靠 外 籍 女 傭 阿 東 照 顧 狗 狗 有 加 : 「 佢 仲 犀 利 過 我 , 日 日 買 新 疆 蜜 梨 俾 兩 隻 狗 食 , 幾 高 糖 分 呀 ! 食 到 肥 嘟 嘟 啦 ! 」


zoom
 

 


zoom
 

 


zoom
 

 


zoom
 

 



 

白 變 黑


zoom
 

荷 媽 一 直 都 好 想 帶 兩 隻 寶 貝 女 到 灣 仔 狗 公 園 玩 : 「 奈 何 無 時 間 ! 」 故 當 知 道 拍 攝 地 點 就 佢 , 一 家 三 口 開 心 到 !

「 『 蚊 蚊 』 姓 黑 , 全 名 叫 『 黑 蚊 蚊 』 ; 『 奶 茶 』 細 個 時 嘴 仔 零 零 舍 舍 有 笪 金 黃 色 , 好 似 浸 奶 度 咁 , 真 係 好 得 意 ! 」 真 係 好 得 意 呢 五 隻 字 , 成 段 訪 問 , 荷 媽 總 共 說 了 三 十 七 次 。 不 過 荷 媽 養 狗 , 原 意 , 並 唔 係 咁 。
○ 三 年 的 荷 媽 , 已 經 疊 埋 心 水 唔 再 拍 戲 。 「 醫 生 話 我 可 能 以 後 都 行 唔 到 , 仲 點 拍 呢 ? 」 痛 得 最 厲 害 時 , 郁 都 唔 郁 得 , 活 動 範 圍 , 只 限 屋 企 同 樓 下 附 近 。 「 當 時 仲 住 尖 沙 咀 , 屋 企 樓 下 正 正 有 間 寵 物 店 , 有 時 行 出 行 入 都 會 望 , 望 得 多 , 好 自 然 就 會 諗 : 養 番 隻 陪 自 己 都 好 。 」 目 標 心 水 是 比 熊 犬 , 西 部 高 地 利 白 嗲 利 這 一 類 白 色 毛 長 成 隻 公 仔 咁 樣 的 小 型 犬 , 卻 陰 差 陽 錯 遇 上 黑 古 勒 特 史 納 莎 「 蚊 蚊 」 。 「 晚 成 十 二 點 , 寵 物 店 老 闆 忽 然 打 話 有 隻 狗 , 好 我 , 叫 我 即 刻 落 樓 睇 , 驚 第 日 俾 人 買 喎 。 」 一 睇 , 真 係 好 得 意 ! 只 有 45 日 大 , 眼 仔 碌 碌 , 抱 上 手 , 仲 曉 四 隻 腳 撐 撐 。 「 我 當 時 靈 機 一 觸 , 覺 得 佢 好 可 能 想 屙 , 咪 擺 番 佢 入 籠 。 哈 , 真 係 俾 我 開 口 中 , 開 埋 大 添 呀 。 」 有 feel 成 咁 , 放 低 $7,300 , 贖 身 。 「 我 當 晚 已 經 忍 唔 住 抱 佢 入 房 , 你 眼 望 我 眼 , 我 仲 開 心 到 成 晚 , 開 住 支 電 筒 仔 照 住 佢 呀 。 」 就 這 樣 , 開 始 了 一 人 一 狗 的 甜 美 生 活 。



 

笑 亡 憂

專 家 話 : 常 快 樂 + 無 壓 力 , 是 治 療 百 病 的 特 效 靈 藥 。 看 見 荷 媽 這 個 活 生 生 的 神 蹟 , 我 信 !
每 日 , 荷 媽 為 「 蚊 蚊 」 弄 三 餐 抹 嘴 去 街 街 洗 腳 擦 屁 股 梳 毛 買 新 衫 返 學 校 學 基 本 服 從 指 令 , 忙 到 ! 「 連 個 女 都 話 我 太 縱 佢 。 」 又 怕 「 蚊 蚊 」 自 己 悶 , 半 年 唔 夠 , 來 多 隻 「 奶 茶 」 。 「 沙 士 , 無 人 買 狗 。 「 奶 茶 」 兩 個 幾 月 大 , 日 日 同 大 堆 狗 困 個 籠 度 , 結 果 頭 頂 俾 其 他 狗 咬 兩 個 窿 ; 又 耳 , 成 頭 血 淋 淋 , 好 可 憐 ! 」 母 性 發 作 , 不 顧 一 切 就 「 奶 茶 」 返 屋 企 療 養 。 「 初 時 講 明 當 寄 養 湊 住 先 , 點 知 養 養 , 唔 捨 得 ! 」 但 說 也 奇 怪 , 自 從 養 狗 , 將 狗 當 小 朋 友 照 顧 , 注 意 力 都 集 中 牠 們 身 上 , 應 酬 少 煩 惱 少 情 緒 穩 定 人 開 心 休 養 作 息 正 常 , 連 病 痛 都 冇 埋 , 而 且 奇 蹟 地 康 復 得 好 快 。 「 我 05 年 已 經 可 以 出 番 拍 劇 , 仲 要 個 個 禮 拜 飛 去 新 加 坡 拍 , 一 拍 就 一 百 集 ! 」 荷 媽 一 路 望 住 兩 隻 寶 貝 狗 在 遠 處 追 追 逐 逐 , 一 面 嘻 嘻 哈 哈 跟 記 者 有 一 句 沒 一 句 , 偶 爾 眼 前 的 畫 面 太 精 彩 , 荷 媽 更 會 看 得 入 神 忘 形 地 問 : 「 頭 先 講 到 邊 度 話 ? 」 是 真 正 的 活 得 自 在 。
忘 記 恨 意 , 放 下 執 , 學 會 珍 惜 , 享 受 快 樂 。 終 生 受 用 。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()