「餅碎」之一的楊愛瑾(Miki)入行近十年,一直半紅不黑,偶爾出席吓活動,客串吓電影,就可以夠食夠住同夠玩,難怪佢同永安集團太子爺郭永淳嘅緋聞傳極都唔厭。

事實上,Miki同郭生嘅緋聞喺○七年就傳出,直至數月前,男方前妻公開怒罵佢係「小三」。不過,Miki繼續一貫作風,只以「清者自清」作回應,卻又繼續以月租三萬租住西半山千呎豪宅。早前,Miki喺銅鑼灣出席完活動之後,急不及待「飛的」返回豪宅,眼見記者們歡送佢返歸,Miki竟然忍唔住偷偷笑開心到出面。莫非想話畀大家知佢嘅地位穩如泰山,隨時好事近?

Miki出席完活動之後,急不及待搭的士返西半山豪宅,見到有記者送佢返屋企,仲開心到笑咗出嚟。

Miki邊笑邊行入豪宅大堂,仲愈笑愈勁,係咪怕啲記者影唔到佢入豪門嘅相呀?

arrow
arrow
    文章標籤
    娛樂 追擊 楊愛瑾 好事近
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()