那些年,我們都在屋邨走廊中穿來插去,嬉戲追逐;如今,十來歲的孩子已經穿梭化妝品專櫃,為化大眼妝而選購所需用品。

那些年,我們三歲入幼稚園、六歲入小學,一切按照法定入學年齡進行;如今,十個月大的嬰孩已被送到playgroup,由外傭姐姐或母親挾着雙腋,學跳舞學唱歌。

世界變,變得很快,那些年的應有童真和快樂大抵已經變質;育有四個月大女兒張逸晴(Dora)的曹敏莉,無可避免地接受現實,只希望透過不斷的溝通,讓女兒快樂地成長,「依家小朋友間嘅競爭都好大,我都唔想佢學嘢慢過人、蠢過人,但同時我都想佢好開心咁長大;我會盡量畀多啲時間佢,我要做佢媽咪之餘,亦要做埋佢最好嘅朋友!」

今年七月,曹敏莉為丈夫剖腹誕下8.7磅女兒,名張逸晴,英文名Dora,她說女兒性格似足爸爸夠冷靜。

相處點滴

曾於美國留學的曹敏莉,○三年返港參選港姐並獲得冠軍殊榮,美貌與智慧並重已是不爭的事實,其溫文儒雅的個性,經過歲月的洗禮,竟毫無磨損的痕迹,溫婉地訴說着四個月大女兒Dora的點滴。

「我同老公成日笑佢好似一嚿飯咁,性格好冷靜,開心嘅時候唔會大笑,唔開心嘅時候又唔會大喊,只係皺皺眉。佢好爛瞓o架,出世後嗰個月,除咗我之外,冇人見過佢擘大眼;半夜要餵佢食奶,都係我摷醒佢,飲奶過程,佢可以全程瞇埋眼,好似冇醒過咁,真係唔知點解可以瞓咁多o架!」

曹敏莉女兒的乳名為「多多」,由英文名Dora轉化而成;由懷孕到分娩,她跟丈夫,甚至其他家人,均將多多兩個字掛在口邊。女兒出世那刻,曹敏莉看着她,跟她說:「你就係多多喇?」女兒竟然懂得單眼回應,令初為人母的她留下了深刻的印象,「依家全部人都嗌佢做多多喇。」曹敏莉笑着說。

四個月大的Dora遺傳了媽媽的溫柔文靜,坐在梳化一角羞澀地微笑。

難忘的不只將女兒帶到現實世界中,還有替女兒洗澡的過程,已夠曹敏莉樂滿半天,「我好鍾意同多多沖涼,覺得佢頭髮濕咗,肥嘟嘟,好得意。記得初初,佢係瞇埋眼瞓住覺沖,跟住就戇居居擘大眼,每次落水都好緊張;到咗依家,佢就好鍾意沖涼喇,一落水就係咁踢係咁踢,睇住佢都覺得好好玩呀!」

除了女兒的變化,從事金融行業的丈夫張家傑的變化,曹敏莉也看在眼裏,「以前老公七點鐘起身,七點半就要出門口返工,覺得佢好辛苦,好忙;依家多多出咗世後,老公照樣七點鐘起身,餵囡囡飲奶,同佢傾吓偈,可以八點幾九點先出門口,原來之前佢係可以晏啲返嘅!」曹敏莉帶點醋意的說。

曹敏莉懷孕初期不斷嘔吐,更一度令臉部微絲血管爆裂;後期又因肚太大而感到腰骨痛,走路也感吃力。

曹敏莉 親子天地  資優教室  知己媽咪 曹敏莉

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()