Oh My God白色魚網長袖 top未定價
白色喱士短袖 top$590
螢光綠色 ruffles半截裙 未定價

攝影:陳俊強
場地提供: Oh My God(尖沙嘴)

徐濠縈愛時裝走出一片天,成為時裝潮人、時裝店主持人、交叉時尚單位,阿徐擅於玩 hi-lo時裝風格,如她新開的第三間時裝店 Oh My God,主攻幾百元門檻的新牌時裝,平民開心價也能穿出有型的時裝態度。阿徐日前接受訪問時,認為平衫都要嚴選,提高「珍惜機會率」買衫的理論,才能跳進玩味的 cheap& chic時裝層次。
撰文:梁錦雯

徐濠縈成為潮人,其 hi-lo fashion個人風格尤其極具影響力。阿徐與拍檔 Dorothy開設的時裝店 Liger,主攻外國時裝牌子,她剛再開另一間新概念店 Oh My God,則是發展自家品牌,主力是幾百元開心價的時裝。

 

Monki冇咁大路

微博及 facebook上的每日一 look,阿徐常常穿 H&M、 Monki、 American Apparel等 fast fashion……
「我以前買平衫如 Topshop可以買到好癲,『珍惜機會率』會好低。其實平衫都要珍惜,盡量希望唔會係着一次,好似 Monki呢個牌子唔似 H&M咁大路,有啲有型歐洲同英倫 punk味,啲嘢可以係百零蚊,可以有99蚊副太陽眼鏡,有型得嚟生活化。」
心目中 cheap& chic代表?
「有睇外國狗仔雜誌影啲女星狗仔相,《瑪麗皇后》( Marie Antoinette)嘅姬絲頓丹絲( Kirsten Dunst),見佢可以着件 tee襯爛牛,再襯 punk嘅鞋;另一個同 Opening Ceremony合作嘅 Chloe Sevigny, Ray Ban太陽眼鏡打扮襯 ballerina shoes,好美國風格。」


Oh My God白網短袖 top$890
Dressmonster藍色外套$1,790
Oh My God× Johanna Ho銀色半截裙$1,590


Oh My God綠色長袖 top連身裙$890
J. Lynch皮革粗 belt$3,090

有型係生活態度

阿徐說:「鍾意時裝嘅人邊個唔想做型人,唔係剩係歌星、名人先可以做型人。有型係生活態度,好似50歲嘅麥當娜( Madonna)都不停咁 upgrade自己,唔係個個人都捨得同有能力買 Cé line、 MMM,有型都可以生活化,可以識揀大路、易着、有 quality嘅衫。」她謂平貴的時裝都會買:「自己係屬於行街次數密,唔會剩係買一堆貴嘢、價值連城嘅衫,所以會陰啲陰啲買啲唔貴、非常易着同舒服嘅衫,都可以着得好有型、好生活化,咁都開心啲。」

 

網購搵新牌

談到徐濠縈的新店 Oh My God,是阿徐與好友 Dorothy設立的時裝店 Liger分支出來的自家品牌,阿徐說:「當初做 Oh My God呢個牌子,因為有時喺衣櫃想要一條 tunic,喺出面買唔到咪自己做出嚟着。起個名叫 Oh My God,取其易記、生活化,我成日喺啲 message、 iChat入面都用呢組字。」


Creature de Keis ruffles tee 未定價


Oh My God桃紅色閃裙$990


Dressmonster Fever in my heart字樣連身裙$790

除了以自家品牌作膽外,也會搜尋世界各地的時裝牌子,如南韓的 Dressmonster便是 online shopping因緣際會而引入,阿徐說:「我兩年前喺個網站買咗件 Push Button嘅衫,於是上網搵資料,原來呢個女設計師有另一條 line叫 Dressmonster,主攻啲 loose cut易着,好似十年前嘅直線輪廓,好大件好舒服。」來自本地的 Creature de Keis也是她的心頭好:「 K仔啲設計好有心思,如一件 tee都會加啲 ruffles,設計好有 passion。」

 

靚唔靚

着得好,《蘋果》絕對睇到;着得曳,《蘋果》更加睇到!一周精選最正靚人、最嘔打扮,鞭策大家齊齊進步!撰文:阿潮

 

Best 周汶錡

周汶錡的連身裙為 light metallic color微亮質料,清新有趣冰藍色、簡約立體剪裁,配一條對比金屬色的 chain necklace作 highlight,點出細節,就穿出摩登 hi-fashion味。


周汶錡


張繼聰

Worst 張繼聰

張繼聰一身銀灰、奶黃雜錦西裝,花紋色水已騎呢古怪,微微銀粉的質料,還「 perfect match」淺銀色 ruffles褲,即時陳浩德上身,登台懷舊金曲夜!

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()