Paul近日十分躁,火氣十足。 資料圖片

黃貫中( Paul)多年嚟同記者關係相當唔錯,但係自早前被記者追問佢同基督徒女友朱茵未婚懷孕,再加埋有報道話佢日前喺紅館開騷入座率只有七成,又嫌報道篇幅細後, Paul近日竟然狂鬧記者。


Paul前晚喺網上留言,當中不停爆粗仲有人身攻擊嘅言詞。

上星期演唱會後, Paul連日嚟喺網上話有報道針對佢,甚至連 N年前 Beyond解散,以及老父中風都話因記者起,又話記者推翻佢事業同詛咒佢老婆同 BB。前晚 Paul喺網上瘋狂留言話:「請聽清楚,我不怕你,繼續抹黑我啦,好快,你會後悔……因你將會好大鑊,係好 X大鑊嗰隻,天皇都保你唔到。」


家強細仔着住件黃色衫,顯得寧舍醒目又可愛。

家強湊百厭仔

Paul仲寫人身攻擊嘅留言:「 X爆你呀,咪俾我見到你,我也不想見到你,我雖唔打女人,但你點睇都係男人。我會張你個 X樣俾我所有朋友睇……」
同為 band友嘅太極噚日到商台接受訪問,對於 Paul接受唔到入座率差嘅報道,佢哋話:「我哋都面對過呢啲報道,固然緊張想多人睇,但亦有外圍因素。」鄧建明又代 Paul求情,希望大家唔好嬲佢。
至於同 Paul傳不和嘅黃家強,闊佬懶理享受家庭樂,噚日喺微博貼咗細仔張相,相當可愛,仲話就算佢幾百厭,佢一笑就冧晒。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()