小器男:我老婆生完BB之後,積極瘦身,而且仲令身材比以前更好,不過,可能因為佢生產完,所以下面比以前闊落咗,交歡嘅時候硬係冇咁暢快,搞到我都幾冇癮!另一方面我又填補唔晒佢嘅空虛,會令佢不滿,壓力都幾大。

詩詩:我本身仲未生過,不過可能我體形大,所以男友話我下面闊,進入嘅時候冇緊緻嘅感覺,幸好後來同佢交歡嘅時候,我都會夾緊雙腿,令感覺好少少,佢先冇投訴咋!

一葉輕舟:我女友都未生過,但係內籠就相當廣闊,不過佢同我做嘅時候都表現得幾興奮,而且亦因為交歡過程感受唔到完全包裹住小弟弟嘅感覺,因此增加咗持久力,大家一樣玩得開心就冇所謂啦!

處女雯:我男友都嫌我太闊,所以近期我決定狂做運動,同時又上網學習一下點樣鍛煉下陰肌肉,睇吓可唔可以夾緊少少,等男友知道畀我夾爆嘅滋味,不過功效要遲啲先睇到喇!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()