農曆年最大新聞,係發叔去車公廟幫香港求籤,皆因過去幾年車公爺實在好靈,港人都信到十足十,好彩發叔今次手風唔錯,求咗支中籤,籤文寓意來年穩穩陣陣,宜守不宜攻,算係咁啦!呢單新聞講咗幾日,已冇乜新point,反而一批八十後「政壇新秀」初三去車公廟為五大政黨求籤,其中社民連得到支下籤,籤文準到你唔信,值得報吓!

話說港台「政壇新秀訓練班」一支直擊小隊,分別為五個政黨求籤問前程,結果民主黨、民建聯與自由黨得中籤,公民黨得上籤,大致都唔錯,但輪到社民連時,竟求得一支下籤,籤文係:「尋春子弟過江山,進退莫由半道難;峰高海闊崎嶇阻,望斷江河未得還。」解曰:「凡事不安。」

陶君行與季詩傑都曾涉「新花都疑雲」,而去年一場內鬥,令個黨大受打擊,前路維艱,唔怪得佢頭都大晒!

七十八下籤

車公爺叫社民連班友做「尋春子弟」,的確極之貼切,舊年任亮憲尋春惹禍,爆出涉嫌強姦非禮醜聞,搞到周身蟻;呢單情慾疑案曝光前,前秘書長季詩傑亦因欠上風流債,被甩拖女友上門插幾刀,而據毓民講,佢亦曾鬼拍後尾枕,供認曾與陶君行去過新花都夜總會,雖然阿陶事後矢口否認,但「尋春疑雲」仍揮之不去!

對籤文嘅一段解釋,更加係神來之筆:「妻近不賞,遠包二奶,凶險自招,防喪花街。」即係話瞞住老婆去偷食,分分鐘招來色劫,上得山多終「衰」在歡場,奉勸班友戒之在色。

至於個黨嘅前程,亦好唔「老嚟」,籤文指佢哋進退不得,又被崎嶇所阻,意謂今年條路好唔順暢,障礙重重麻煩多多。呢個預測同實情極為相符,毓民同大嚿拉隊退出社民連,長毛去留又未定,個黨冇晒超級巨星,號召力差好多,已不復當年風光,單靠阿陶獨挑大樑,好難撐得住個勢。加上毓民等另搞「人民力量」,一定睇住阿陶嚟打,社民連要在今明年兩大選戰中搶位愈嚟愈難,分分鐘應咗籤文嗰句「望斷江河未得還」,睇住啲議席被人搶走,自己一無所有空嗟歎。

任亮憲溝女招禍,被涉嫌強姦非禮案搞到周身蟻,累社民連形象大跌。

花市擺檔生意大減 毓民擺明搶食

今年年宵花市,好多政黨都擺檔賣嘢,一來賺啲收入,二來可測試吓受歡迎程度。本刊記者問過各黨之生意情況,最意外係民主黨,營業額不減反增,而社民連就明顯少過舊年,如果用「花市指數」做民望評測,社民連極之唔「靚仔」。

花市收市後,埋單計數,民主黨賣貨收入六萬五千蚊,比舊年多兩萬幾,獲利兩三皮,算好理想。班友原擔心投票通過政改會失分,睇今次生意額,擁躉應keep得住,可能仲比以前多啲。

社民連生意則「逆市下跌」,舊年營業額有成二十萬,今年減到得十三萬,原因係冇咗毓民、大嚿嘅明星效應,亦欠缺「五區公投」之類議題,加上毓民另起爐灶搞「人民力量」,喺附近擺檔搶生意,連「香港人網」套《肉蒲團》有味宣傳品都賣埋,大大分薄社民連嘅生意。

社民連愈搞愈縮,連會址亦都由大屋轉細屋。○九年最風光之時,佢哋租用長沙灣工廈一個六千呎單位,淨係毓民個主席辦公室就有成幾百呎,十分豪氣,但去年黨內紛爭不止,財政收入減少,惟有搬去大角咀一個千三呎單位,面積減咗四分三,當年氣派一去不復返矣!

葉劉強攻九龍東 廖潔明披甲出戰

李丞責師傅話「虎人在今年都會有所轉變、突破、得着。內裏根源大部分都是從別人的危機而得來」,意指屬虎之人有機會三級跳。剛成立新民黨嘅葉劉生肖係虎,睇嚟同李師傅所言有幾分貼切。

年廿八葉劉同田二少、史醫生一齊落九龍東派揮春,線人話,佢揀呢區,背後有一套戰略諗法,就係準備一年後立法會選戰強攻九龍東,而上陣主將已內定由將退休嘅警務督察協會主席廖潔明擔任。

葉劉同哼哈二將落九龍東派揮春,廖潔明(右四)亦有現身,明顯為日後打選戰熱身。

線人指,據葉劉嘅擺位,佢自己帶住史醫生出戰港島,田二少就殺入新界西,至於九龍東,將會加盟嘅廖潔明乃出戰理想人選,因為該區將增加一個立會直選議席,區內有唔少公務員及紀律部隊人員與家屬,取態較溫和,廖Sir當差多年,為同袍出咗唔少力,形象亦不慍不火,預料可以拉到一批公僕票,加埋葉劉在紀律部隊有號召力,廖Sir勝數唔低,值得一博。

原來廖Sir與葉劉早已相識,新民黨埋班之時,葉劉已說服佢加入,只因佢仍未退休,唔可以參加政黨,待今年九月正式離職後,就會名正言順入黨,然後打響鑼鼓準備一年後披甲上陣。在此之前,佢會先在區議會選舉打一場前哨戰,戰場就係位於九龍東嘅油塘區。

社民連在花市生意大跌,顯示支持度好唔「靚仔」。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()