今次有驚喜!(真實對白)
Lavina上年同 E級 Baby、 Rainbow等齊齊出一本寫真,不過今年終於單飛:「我哋會去 L.A.取景,輯相到時一定會有驚喜。」"
封面
嫌 Rainbow低 B  Lavina單飛去盡
2010年02月10日
22歲 o靚模 Lavina(鍾蕙芝)同 18歲 Rainbow(胡心諾)年初孖住剝光豬出月曆,噴血 topless慰宅男,孖妹大解放無分季節好搏命。
不過孖妹年紀差 5年, Lavina一心靠剝搵快錢,反而 Rainbow就諗住錫身洗底做歌星。嘴形唔啱,孖妹決定分拆重新上市,而 Lavina同 Rainbow今次更終極為本刊以孖妹形式影最後一脫,從此 Rainbow正式收埋咪咪,閃咭有價值,宅男真係要珍藏呀!
o靚模暑假大混戰,但係 3個月唔夠就玩完,電車仔變心快,最後生還者 5隻手指數得晒,其中 22歲 o靚模 Lavina(鍾蕙芝)同 18歲 Rainbow(胡心諾)年初再出埋剝光豬月曆同床上用品,原來已經係 Rainbow盡地一鋪剝衫搵快錢之作。
分拆求出路
孖妹孖住長搵長有,不過原來 Rainbow另有諗法,嚟近 Lavina就會同 Rainbow分開做, Lavina話:「其實我都大 Rainbow 5年,佢係好似小妹妹咁,有時諗嘢都幾低 B o架,我哋思想好唔同,我係行性感,佢又冇我咁徹底,而且公司都唔想大家成日將我哋放埋一齊,同埋我哋本身都唔係組合,係由上一本寫真開始我哋先成日合作啫,以後唔再孖住出現係件好事吖!影埋呢輯相,之後都唔會一齊啦!」

Rainbow︰我出唱片(真實對白)
Lavina︰我出寫真(真實對白)
最後一擊︰ Lavina同 Rainbow孖妹形象深入民心,不過 Rainbow要單飛,今次呢輯制服誘惑,都算係最後一谷啦。

分開搵銀
同公司,自然多合作, Rainbow同 Lavina平日見親都係孖住上,家陣分開搵食,反而荷包脹咗,係驚班電車少件女好失落啫。

種生基︰隨時嫁得
Lavina有個家底厚差佬男友(右),做多幾年隨時收咪嫁人,早前曾同 Lavina傳緋聞嘅衣架大王太子 William就同女友 Fiona生咗個女, Lavina說:「恭喜晒!嗰啲緋聞啫!」大方喎!

孝順肉彈
Lavina阿媽隻腳傷殘:「媽咪家隻腳做完手術,仲休養緊,我有買好多補品畀佢,又畀晒啲人工佢做家用 o架!」賣肉都可以好孝順。

L.A.激寫真

扮公仔
Lavina同 Rainbow為本刊扮日本電影《援膠女郎》嘅主角, Lavina為求效果,例牌比堅尼豪畀你,反而 Rainbow就扭晒計只肯着住肉色 tee扮 nude,兩個扮到似模似樣,出人形 Lavina product有得諗喎,不過 Lavina就話:「暫時唔考慮住啦,度吓其他嘢先啦!」

實情係 Rainbow有經理人男友 Admond睇住鋪路,單飛 Rainbow自然要惜肉洗底轉型, Lavina話:「我之後都會同 Rainbow分開出寫真,唔會好似上次《夏/盛放》本書咁成班女仔影,我希望一個人出形象更加鮮明,應該會喺動漫節( 8月)嗰陣出,個 concept仲傾緊,落實去 L.A.影,公司放咗好多資源喺我度,總之今次比上次仲震撼!而 Rainbow就會唱歌出碟、我又會响主持方面發展!」
其實孖妹要分家,除咗 Rainbow唔肯行性感外, Lavina下下出騷要分半亦唔化算,而孖妹經理人 Admond(張達鴻)則說:「其實分開發展對大家都有好處,未必關錢事嘅,其實大家不嬲都係搵咁多 o架喇!」講到尾都係要搵錢, Lavina醒目女,點肯蝕章呀!
Rainbow着番衫做歌手

去年方力申狼溝 Rainbow,彩虹妹妹一炮上位,如果要出碟做歌星,第日出席音樂活動時,小方有排頭痕。

參加「美少女廚神」嘅 Rainbow因方力申狼溝上位,咁啱食正 o靚模熱成功跑出。據知佢單飛後主力做歌手:「家都係經理人幫我揀緊歌,預計 4、 5月左右會有歌出街,走快歌路線,同埋接咗個減肥公司代言人,都收成 6位數字, 10月會同公司嘅 8位師妹(暫定)合作出寫真,不過我唔會太性感啦!」洗底好大決心。
Lavina做 80後狄娜

Lavina早排亮相亞視節目《財神到》雖然要俾人打 pat pat,不過同亞視打好關係,點計都有 so嘢。《蘋果日報》圖片

Rainbow做歌手, Lavina就義無反顧繼續行性感,除咗籌備新一輯無底線寫真,仲斟緊喺亞視同有線做主持:「我同佢哋嚟緊會合作,應該會做主持,好快會公布啦!」堅持走 80後狄娜路線。
經理人變男友
18歲 Rainbow同 28歲緋聞男友兼經埋人 Admond(張達鴻),雖然年齡相差 10年,不過 Rainbow打個乞嚏都有 Admond睇到實,個星夢點都好發啲嘅。

Admond對 Rainbow照顧有加,雖然曾被影到拍拖食快餐,但係 Rainbow一樣甘心追隨。《蘋果日報》圖片

封咪
Rainbow單飛前同 Lavina搵潮人葛民輝御用攝影師 Sunny Lau合作影咗個性感月曆,賣出銷量有近萬個,成績唔錯,不過單飛 Rainbow嚟緊出寫真就會率領 8個師妹做密實師姐,激相成絕響。

Rainbow俾玫瑰崗踢咗出校後,轉讀旺角夜校,又話最少會完成中五,又話想會考拎 18分,嘩!開到咁大,好畀心機讀書喎!

《援膠女郎》搞 hit Mary
改編日本短篇漫畫《業田哲學堂空氣人形》,故事講吹氣公仔望美(裴斗娜飾)一日由公仔變真人,又對影視店員純一(小田切讓飾)一見鍾情,於是走到影視店工作, 2人日久生情,但最後望美唔小心穿手腕漏氣,喺純一面前漏氣變回公仔。呢套戲喺日本票房唔算好出色,不過喺香港 2月 4日上映時,班高登仔仲話要組團去睇,始終吹氣呢味嘢都係開正佢哋嗰瓣。

明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-2月刊)☆
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()