賭王三房長女何超雲近期和陳山聰的緋聞鬧得熱烘烘,陳山聰更即時被人大起底,爆出多年前已婚、離婚,更傳有私生子。與超雲緋聞暫告一段落的周柏豪,昨日就自言遠離了「緋聞」樹,但不忘澄清自己未婚兼沒秘密生子。


其他娛樂名人影片

周柏豪和女模 Mandy Lieu昨日在北角出席 HTC活動,做主持的森美,在台上不停拿周柏豪和何超雲的緋聞取笑,一時笑他經常要去澳門,一時笑他忙上微博,搞到周柏豪非常尷尬,只好以笑帶過。周柏豪事後頻呼尷尬:「不過,算啦,大家相信係假嘅緋聞,先會拎嚟講笑,我唔介意。」問到陳山聰被傳有私生子,他即時表示不會評論。

放大圖片
陳山聰被連環大起底兼封新賤男,周柏豪(圖)昨日公告自己未婚單身兼無私生子。

陳山聰被連環大起底兼封新賤男,周柏豪(圖)昨日公告自己未婚單身兼無私生子。

放大圖片
Mandy Lieu曾到仙台採訪當地漁民生活,她謂近日都有為災民祈禱。

Mandy Lieu曾到仙台採訪當地漁民生活,她謂近日都有為災民祈禱。

婆婆恨抱曾孫 放大圖片
陳山聰<br/>資料圖片

陳山聰資料圖片

陳山聰因為和超雲傳緋聞約會,連環被大起底,問周柏豪可會覺得甩難?他說:「我家係遠離嗰棵(緋聞)樹,但唔覺係甩難,因為從來唔覺係難,啲嘢係越傳越多誤會嘅。」問到有否私生子,是否已秘密結婚,難保突然又被踢爆,周柏豪即時澄清說:「我梗係冇啦,我都想快啲結婚,媽咪、婆婆成日催我結婚,佢哋仲畀埋錢我擺酒,婆婆近期扭傷腳仲扭計,話想快啲抱曾孫㖭。」他直認心急結婚生仔,但苦無對象,擇偶條件是愛家人、有愛心。

Mandy牽掛災民

Mandy Lieu之前拍 Now旅遊特輯,曾去了日本幾個月拍攝,她謂猶記得仙台的漁民很熱情,她說:「拍攝時,有一對漁夫同太太一家,家都唔知點,好難過。我地震後有傳短訊畀一啲日本朋友,直到噚日先收到佢哋回覆。」她謂會為日本災民祈禱。採訪: Jessica Ngan攝影: Wong Man Wai


周柏豪近期曝光率及工作量大增,他卻否認和超雲緋聞有關。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()