早排麥記大富翁廣告短髮大眼妹大叫:「銅鑼灣?!」,露晒爆牙嘅佢,就係 DaDa同門師妹 Ivy(蔡瑩瑩)。 Ivy入行兩年,身材瘦削冇得突圍做乳模。新一年, Ivy靠「墊」搵出路,挺胸谷盡 32A微波變 B奶仲直言:「我冇波但有腦!」擺明炒謝安琪在《叱咤》踩其他歌手學歷低,暗寸其他 o靚模波大冇腦。咁又係, Ivy會考 2A3B有 25分佳績成 o靚模最強,又畢業於理工時裝系,梗係大口氣啦!

24歲 Ivy, 07年動漫節做過 game girl,當時身材比較圓潤,曾被雜誌起朵做「細粒版藤原紀香」,入行後激瘦得番 96磅,兩年前簽約施念慈旗下同 DaDa同門,正式做 o靚模。

 

放大圖片

執我口水尾,叻女!設計對白

 
放大圖片

廚房妹出身
09年,成班嫩口 o靚模走去做美少女廚神,剛簽施念慈嘅 Ivy亦係咁初登銀幕。《蘋果日報》圖片

 

賀歲片串星

A Cup微乳的 Ivy最近除打孖有廣告出外,嚟緊嘅賀歲片亦有份在《最強囍事》和《我愛 HK開心萬歲》中做串星。
Ivy在去年仲捲入曾志偉兒子曾國祥的多角戀,曾國祥被踢爆背住拍拖 9年女友連環偷食四女,除 A.Lin(裴殷)外,又同時搭上對方的好友即 Ivy,以及洪天明前女友梁郁霖( Lillian),問到 Ivy被曾國祥玩弄感情時,她語帶無奈:「我唔想再提呢件事,以後我都要帶眼識人。」感情空白,惟有寄望工作, Ivy話新一年希望主攻電影,「拍過幾套電影,覺得好好玩,可以演繹一啲平時做唔到嘅角色,最希望做癲婆同妓女。」

 

放大圖片

2A3B叻女
Ivy憑中文和生物攞 A,由於首次會考英文科平均只有 D,佢唔甘心翌年再重考英文科,結果成功攞埋 C。

 
放大圖片

雖然早過 DaDa(右)入行,但因名氣唔夠 DaDa勁,而淪為 DaDa師妹。

 

「賣飛佛好核突」

農曆新年就到, Ivy提議班 model姊妹組團齊齊踩上 DaDa 400萬荔枝角泓景臺新屋利是, Ivy笑說,「咁佢( DaDa)搵得最多嘛!一於去佢新屋利是同埋開賭局,不過 DaDa幾有運 o架,可能好難贏到佢錢。(有咩新年願望?)希望長多幾磅肉囉,肥啲身材又好啲。我覺得身材同學歷唔係正比嘅,我冇波但有腦!(暗寸其他 o靚模波大冇腦喎?)咁知識係終生受用,讀多啲書,選擇都多啲,起碼講起英文上嚟,我都唔會講『賣飛佛』咁核突啦!」嘩,連吳卓羲都辣埋喎!

 

放大圖片

早前熱播嘅「麥當勞大富翁」其中一輯電視廣告中, Ivy(左)有份做主角,佢在廣告中大喊:「銅鑼灣?!」再被宅男留意。

 
放大圖片

之後又夥同日模松岡李那(右)拍米蘭站廣告。

 

有 cup數冇分數

Ivy會考以 25分成「最強 o靚模」,令冇波嘅佢自嘲「冇波有腦」,但睇番一班 o靚模,除咗邦民女 Anjaylia會考高取 18分,其他乳模好似 Chrissie、 Carol同 DaDa咁,都得幾分,似乎真係心口有 cup數,冇分數喎。

 

放大圖片

Anjaylia(陳嘉寶)︰ 18分
邦民女兼係舊 8模嘅 Anjaylia,去年入讀樹仁修新聞傳理系,繼續行清純 o靚模路線。

 
放大圖片

Angelababy(楊穎)︰ 13分
憑靚樣紅爆香港外,去年再攻日成功,又做埋「海綿」嫂, 21歲女「錢」途無限。

 
放大圖片

Chrissie(周秀娜)︰ 6分
25歲 Chrissie憑 32D天然巨胸, 09年寫真大賣,去年 Chrissie更殺入影圈,近日代表作有《婚前試愛》,與巨乳謙床戲成話題。

 
放大圖片

Carol(楊梓瑤)︰ 4分
浸大咪神 Carol,會考時僅得 4分,其後選讀副學士先修課程,去年升讀浸大人文學系 2年級學士課程做大學生。

 
放大圖片

Janice Man(文詠珊)︰ 2分
JM當年同 Baby拍住上做 o靚模女神,後被黎明收歸旗下,做咗 Amusic一姐,最近仲攻日成功。

 
放大圖片

DaDa(陳靜)︰ 2分
百果園咪神 DaDa雖然會考得兩分,其後修讀美容課程,取得文憑後入行做 o靚模,仲話咁快買到層 400萬嘅樓, 22歲做業主。

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()