羅仲謙昨日穿上貼身 T恤出席新劇拜神,健碩身形羨煞旁人,連曾當 G4的馬德鐘也甘拜下風,不禁讚羅仲謙:「佢個股仲靚。」羅仲謙透露在劇中有冲凉場面,還會露出「小小半圓」。

無綫新劇《飛虎》昨日在將軍澳電視廣播城舉行拜神儀式,羅仲謙、馬德鐘、宣萱、賈曉晨( JJ)、苟云慧、黃智雯、江美儀和張嘉兒等均有出席,其中穿短裙的 JJ戴上假髮,胸前貼了紋身圖案,原來她在劇中扮演賊婆。由於該劇有很多動作和爆破場面,羅仲謙、馬德鐘和王浩信等都刻意催谷身形,變身肌肉男。

放大圖片
JJ身穿短裙,胸前貼上假紋身,扮演賊婆角色。

JJ身穿短裙,胸前貼上假紋身,扮演賊婆角色。

放大圖片
馬德鐘和宣萱分別飾演飛虎隊成員和高級督察,在劇中擦出火花。

馬德鐘和宣萱分別飾演飛虎隊成員和高級督察,在劇中擦出火花。

「公司個個都錫」 放大圖片
(左起)苟云慧、黃智雯、江美儀和張嘉兒近期不乏演出機會。

(左起)苟云慧、黃智雯、江美儀和張嘉兒近期不乏演出機會。

馬德鐘自嘲比其他肌肉男遜色,因為他早前患上心肌炎不能操勞,會於稍後操弗線條,但馬德鐘自詡勝在有當 G4實際經驗,可彌補身形的不足。當他得知羅仲謙會拍攝一場冲凉戲時,他說:「我唔使,佢唔止肌肉好睇,個股仲靚。」羅仲謙聞言說:「今日着咗呢啲貼身衫褲,玲瓏浮凸,所以笑我啫,冲凉個鏡頭只係見小小半圓,唔係所講咁誇張。」羅仲謙和同公司的緋聞女友傅穎( Theresa)近期不停有新聞,先是 Theresa指羅仲謙一腳踏兩船,接着卻有消息指二人是假分手,最近又傳出女方因新聞多而遭公司雪藏。事實上,羅仲謙在事件後工作不減反增,棄女保男之說不無道理,但羅仲謙對事件連聲否認,還解釋說:「冇可能,呢啲都係炒作,唔使理,公司個個都錫,冇咁嘅事。」至於會否問候 Theresa,羅仲謙則說:「都冇發生過。」

宣萱最驚肌肉男

同場的宣萱為了投入角色剪了一頭短髮,連男友也讚賞。面對今次的男對手個個擁有健碩身形,宣萱笑說:「本人唔係好鍾意肌肉男,太多肌肉會好驚。」採訪、攝影:卓寶花


羅仲謙風騷工作,他表示在新劇中有淋浴露股場面。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()