無綫賣盤已成事實,殼王陳國強組成的財團施銀彈買入,他即將加入 TVB董事局,火速成為新揸弗人,旗下藝人紛紛期望有好發展。無綫前天氣女郎黃婉曼已過檔 now,對於陳國強緋聞多多,黃婉曼說:「我唔識答,管理層叻就得,不過少啲緋聞都好。」

有殼王之稱的陳國強將入主無綫成為新揸弗人,意味着電視圈進入戰國新時代,今年在無綫頒獎禮食白果的何韻詩昨日表態不續約,農夫也簽約替 now做主持,無綫除跟五大唱片糾紛未解決,旗下藝人又逐一流失,新班子上場便要立即動腦解決問題。何韻詩、農夫和男子組合 Mr.昨日在新城電台出席活動,眾歌手都議論紛紛,東亞唱片的何韻詩透露與無綫已約滿兩、三個月,她向經理人公司表示暫時不想續約,她樂得自由身,並說:「我家好輕鬆,宏觀咁望一望台灣、內地同外國都好少例子係所有歌手簽晒一間,呢個制度有啲奇怪。」

「管理層要識派錢」 放大圖片
已約滿無綫的何韻詩昨日表態不續約,身邊的農夫則加盟 now做主持。

已約滿無綫的何韻詩昨日表態不續約,身邊的農夫則加盟 now做主持。

阿詩強調跟無綫關係未至決裂,任何媒體夾得來都可合作。對於無綫易主,她說:「轉吓模式可能係好事,始終有競爭先有進步,對樂壇同娛樂圈都係健康嘅改變,應該豁達啲。」阿詩表示有其他電視台找她合作,但仍未落實。農夫最近繼無綫前天氣女郎黃婉曼後與 now簽了主持合約, C君說:「我哋主持約係簽死畀 now,但我哋可以去 TVB唱歌同做訪問。」可會再與無綫續約?陸永說:「換個老闆可以改吓個政策,不過佢哋畀我哋上都好渺茫。」黃婉曼過檔 now做主持,新節目即將出街,當然懶理舊僱主易主,不過她認為電視台之間應百花齊放,有競爭才有進步。無綫新揸弗人陳國強近年緋聞多多,黃婉曼昨日在電話中說:「我唔識答,管理層叻就得,仲要識派錢,不過少啲緋聞都好。」黃婉曼更笑言自己難與陳國強傳緋聞,她說:「我未必識到咁高層,家我都唔喺 TVB,我唔擔心。」

袁彌明狠批新節目 放大圖片
袁彌明昨日現身維園,鬧爆無綫節目沒有質素。

袁彌明昨日現身維園,鬧爆無綫節目沒有質素。

此外,已離巢無綫的袁彌明昨日在維園做宣傳,也提到無綫賣盤一事,她說:「其實賣盤唔係好影響,管理層先最緊要,邵爵士(邵逸夫)都係套現,管理層唔轉,節目質素係唔會轉,轉老闆都冇乜意思。」袁彌明更大彈無綫周日播出由曾華倩主持的節目《心有靈犀》,她狠批:「睇到媽媽聲,唔知個節目做乜嘢,好似亂咁嚟咁,冇主題冇重心。我平時唔會睇無綫節目,但有時去酒樓,見電視播先睇,不過次次賴嘢都嚇親。」採訪、攝影:李珮洳、溫敏芝、林妃


無綫天氣女郎出身的黃婉曼,去年已過檔 now,對於無綫易主,只會隔岸觀戰。資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()