見好多年輕人想買車,好煩咁左度右諗,要外形討好又想價錢化算,更希望操控容易。借來 Benz B180作長測,發覺實用小車有力滿足新手要求,輔助泊車系統又可應付泊 S位,還減至廿多萬元新低價,當人人大鬧年貨樣樣貴, Benz就出招反通脹!記者:許維雅攝影:譚盈傑Model: CC


其他副刊影片 反通脹減價促銷

蠢蠢欲動踏出買車第一步,好多人都會顯得份外三心兩意,一般人首要考慮的,通常都係車價。平治於往年推出的全新型號 B180,以更細容積引擎、更低門檻車價來打動人心,當時以$255,000就可擁有一部配備豪華、車廂實用的 Benz車仔,經已覺得好抵玩。個個憂慮新年樣樣加,平治卻反潮流抗通脹,宣佈 B-Class減價促銷, B180就減$17,000以$238,000的車價發售。

放大圖片
■水滴形頭燈連主動照明系統可提升駕駛安全。

■水滴形頭燈連主動照明系統可提升駕駛安全。

放大圖片
■ B180原裝跟 15吋輪圈,想型要補錢改 16吋。

■ B180原裝跟 15吋輪圈,想型要補錢改 16吋。

 

尾廂大得驚人 放大圖片
■ 2,245公升超大尾廂夠晒實用。

■ 2,245公升超大尾廂夠晒實用。

懶理甚麼 B仔將會改款的傳聞,買得呢類型車仔都係貪佢夠實用,借來測試了三日兩夜摸清底蘊,優點缺點逐一數給大家知。先論外形,頭尖尖尾圓圓的可愛造型,相信無乜年輕人會抗拒!正因為呢個可愛造型,帶來細車仔的錯覺,但其實車身都幾高,好處當然係駕駛時視野更加清晰,內櫳空間感闊落之餘,尾廂亦夠晒大。想放多幾件行李、特長物件、帶大狗出街都得,更可以摺合後座,變出 2,245公升儲物容量、 2.95米深的大尾廂平台,不過高身車的弱點當然係無咁慳油啦!

放大圖片
■真皮混帆布座椅比起其他平治房車更軟熟。

■真皮混帆布座椅比起其他平治房車更軟熟。

放大圖片
■摺合後座要先拉起座墊再拍低椅背。

■摺合後座要先拉起座墊再拍低椅背。

 

操控輕鬆舒服 放大圖片
■ B仔有幾足料?金屬腳踏都配備埋呢!

■ B仔有幾足料?金屬腳踏都配備埋呢!

揸住 B180三日周圍去,途經高速公路,亦有走進市區,長途的平均油耗一般為 8L/100km,以油費每公升$15計算,每公里都要$1.2。操控方面,用輕鬆舒服來形容,超輕軚感帶來駕駛享受。難求 116匹有澎湃馬力,慶幸 AUTOTRONIC無段變速波箱的暢順,唔會令你感覺力不從心,若然軚環可以有埋加減波撥片轉波就更貼心。

自動泊快夾準

對好多揸車新手或女士們,泊街邊 S位就是死穴, B180有 PARKTRONIC泊車距離顯示器連主動式泊車輔助系統幫手,只要車速於約 30km/h以下,感應器就會自動偵測旁邊汽車,再入 R波,錶板顯示屏就會問你是否泊車,按一按上箭嘴答 Yes,你只需用腳踩住逼力控制車速,就可鬆手交畀電腦幫你一手軚扭入。試完一次,發覺準確度好高,而且速度 OK,會按捺不住玩完又玩,見到個位窄又試闊又試,連街邊有兩個錶位都試!最令我欣賞的,係佢唔會泊喺兩架車中間,係會幫你泊番喺一個錶位裏面,單係呢個配備就已經幫 B仔搶了唔少分啦!

主動式輔助泊車系統 放大圖片
①電腦偵測到有位泊時,屏幕的 P字旁會出現箭嘴。

① 電腦偵測到有位泊時,屏幕的 P字旁會出現箭嘴。

放大圖片
②入後波,屏幕立刻出現問你是否想輔助泊車。

② 入後波,屏幕立刻出現問你是否想輔助泊車。

放大圖片
③按軚環的上箭嘴,代表答 Yes。

③ 按軚環的上箭嘴,代表答 Yes。

放大圖片
④軚環便會自動旋轉幫你一手扭入,記住控制迫力。

④ 軚環便會自動旋轉幫你一手扭入,記住控制迫力。

 

B200都減$16,000

細佬減價益街坊,又點會少得大佬 B200一份,想力水好啲,不妨考慮 2,034cc引擎的 B200,馬力輸出大 20匹去到 136匹,扭力有 185Nm,原價$315,000,家減至$299,000,慳番$16,000。雖然兩兄弟外形一樣,但內涵配備及規格都有些少分別,其中比較明顯的,是 B200就會跟 16吋輪胎,兩對鞋仔大少少都靚仔啲啦!

B180規格

引擎: 1,699cc直四馬力: 116ps/5,500rpm扭力: 155Nm/3,500-4,000rpm傳動: AUTOTRONIC無段變速 前驅售價:$238,000(原價$255,000)查詢: 2895 7339(仁孚行)


■ B180無論操控同外形都平易近人,今次連車價都咁親民,更易向年輕人招手。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()