最近有統計話好多年輕男女結婚之後,不出三年就會離異,雖然當中冇統計埋佢哋嘅星座,但原來人馬座嘅囡囡,最易快結快離,事關佢哋敢愛敢恨,而且最大嘅敗筆,就係疑心極重,就算老公冇去滾,佢哋點都唔相信。

年輕人最怕畀人屈,所以極容易因此吵架,最後導致不歡而散,有啲囡囡明白問題出喺自己身上,但想盡辦法,都解決唔到問題,最後回復單身之後,唔會再相信婚姻,就算拖都會選擇拍散拖,唔敢要對方任何承諾,呢個都係冇辦法當中嘅辦法。

就好似AV界人氣新偶像藤崎黑江,生於12月12日,正正係人馬座嘅囡囡,佢話自己雖然未結過婚,但對婚姻制度一啲信心都冇!所以佢寧願享受單身嘅樂趣,得閒同邊個男仔出去玩都可以。

藤崎黑江小檔案

出生日期:1990年12月12日

三圍:38H-23-35

身高:5呎6吋

人馬座本周運程

性愛運程:有新桃花出現,而且係一個不錯嘅男仔,值得留意。

挑情攻略:一向都係主動嘅你,可能不用出手,就有男士主動向你求愛。

必殺體位:站立式會比較適合,而且效果會大增,不妨一試。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()