孔叫獸 詹瑞文 玩 孔叫獸



詹瑞文寸「孔叫獸」
孔叫獸 孔慶東 1.jpg







【新報訊】北大教授孔慶東罵港人是狗,引起港人激憤群起圍攻,但論反擊方法之「啜核」,非被稱為「詹Sir」的詹瑞文莫屬,他將孔慶東的視頻言論,重新配上廣東話變成「自插」,以其人之道還治其人之身。短片上載網站僅兩日,吸引63,622人點擊。



夾啱嘴型自插 網民勁Like
短片名為「詹瑞文玩孔叫獸《孔慶東學廣東話解釋王八蛋》,其實是沿用當日孔大放厥詞的視頻片段,詹瑞文重新配音及配上廣東話字幕,由於廣東話配音與孔當日的神態,配合得幾至天衣無縫,驟看還以為孔為早前的謬論,以廣東話「自插」。
他說:「我晨早就應該收皮啦,我應該道歉㗎,真係Sor狗ry,講錯嘢要認,之前唔認,因為自己淆底,同埋……其實好狗驚,做錯嘢係有義務講對唔住㗎,講錯嘢梗係應該講對唔住啦。當你遇到一個人,好似我咁衰咗都唔認,咁點算呀?梗喺會俾大家揼實㗎嘛。故意唔講對唔住,係咩人?王八蛋!佢一定心虛淆底知道瀨嘢,比如我叫孔叫獸(教授),係唔係王八蛋呢?咁據我所知好多王八蛋,都唔會認自己係王八蛋嘅,擘口就話人係狗,話人係欠抽,呢啲咪王八蛋囉。」
「呢種人用魯迅先生過橋,喺節目度亂咁吠,猛話人哋係狗,話人哋唔係人,我唔知點解我尋晚夢到阿魯迅,佢話我欠抽仲叫我唔好咁狗,如果有同樣嘅事情,如果發夢嗰個係你嘅話,結果會點呀?結果當然唔同啦,呢個係魯迅先生,專登報夢抦我呢種叫獸(教授),魯迅先生當年就係咁樣對付我呢種亂咁噏嘅叫獸(教授),專門亂狗噏嘢,以為山高皇帝遠吹我唔漲,點知你哋YouTube睇到我狗噏,facebook呀插到我出汁,我仲話你哋老屈。呢種人喺『狗噏主義』面前,就係皇帝,King of the Gauuplism,所以我肯定詹瑞文一定會扮我,我今次咁樣狗噏,佢一定會玩殘我㗎,我成日都話人『賤』,賤呢一樣嘢都係自己攞嚟㗎,當年我老媽子點教我呢?就係攞起藤條係咁抽,監生抽到笨實咗。借用高登巴打嘅潮語嚟講,×街鳥,金翅×街鳥!」網民大讚詹瑞文為港人出了一口氣。
詹瑞文玩孔叫獸《孔慶東學廣東話解釋王八蛋》

 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()