劉嘉玲與張栢芝合作賀歲片《最強囍事》前晚首映,較年輕的栢芝以性感壓倒嘉玲,但嘉玲擺老公上枱的豪情也不輸給愛將老公兒子掛嘴邊的栢芝。嘉玲自爆常遭正拍《一代宗師》扮葉問的梁朝偉當活動木人樁練詠春;栢芝也不介意展現心中只有霆鋒,她直言忘記了古仔在戲中有搶婚戲,並說:「我淨係記得我嫁咗畀謝霆鋒。」玩晒幸福兩女各不相讓。


其他娛樂名人影片

黃百鳴前晚與劉嘉玲、張栢芝、熊黛林、古天樂及甄子丹等於會展出席《最強囍事》首映禮,嘉玲與栢芝兩代靚女同場,二人皆為敢言敢愛敢恨的新女性。論性感,較年輕的栢芝以 tube dress稍勝穿喱士外套的嘉玲,但二人鬥晒幸福為新戲宣傳,則可謂平分春色。前晚當眾演員在台上談拍攝感受,嘉玲被問到與子丹可擦出火花時,她即說:「似曾相識,葉問吖嘛,我一路以為佢係硬朗鐵漢,原來係好溫柔嘅男人。」又拉埋正拍《一代宗師》扮葉問的老公梁朝偉落水,嘉玲說:「我喺屋企係活動嘅木人樁,經常要幫人練詠春,所以呢樣功夫唔陌生。」

放大圖片
張栢芝拍過不少結婚戲,腦中只記得自己嫁了謝霆鋒,晒幸福功力一流。

張栢芝拍過不少結婚戲,腦中只記得自己嫁了謝霆鋒,晒幸福功力一流。

放大圖片
劉嘉玲自爆是梁朝偉的活動木人樁,晒幸福不輸栢芝。

劉嘉玲自爆是梁朝偉的活動木人樁,晒幸福不輸栢芝。

放大圖片
&#26658;芝自嫁霆鋒後,每次公開發言都老公兒子不離口。<br/>資料圖片

栢芝自嫁霆鋒後,每次公開發言都老公兒子不離口。資料圖片

放大圖片
嘉玲近年電影事業成績猛進,但她謂這輩子也比不上老公。<br/>資料圖片

嘉玲近年電影事業成績猛進,但她謂這輩子也比不上老公。資料圖片

嘉玲子丹又頂嘴

嘉玲再與子丹同接受訪問,她謂偉仔還在內地拍戲未返港,談到她有份主演的《讓子彈飛》內地票房破 7億,嘉玲說:「我知,好開心,電影蓬勃會更好,十億二十億都睇到。」她憑該片角逐亞洲電影大獎的最佳女配角,嘉玲肯定地說有信心得獎,可期待電影成績拍得住老公?嘉玲說:「唔會,拍馬都追唔到,呢世都追唔到。」有指偉仔在嘉玲心目中地位崇高,她聞言說:「太高喇,我要下一世再嚟過。」而當在旁的子丹談到有人提議票房好的話裸泳,嘉玲即謂:「你先係主角。」子丹說:「我露過啦,你未露過。」嘉玲反問:「你要我露乜?」子丹說:「露番兩手啦。」

放大圖片
熊黛林被問到是否會與郭富城不訂婚便結婚,她支吾以對。

熊黛林被問到是否會與郭富城不訂婚便結婚,她支吾以對。

放大圖片
Donut成員、 o靚模曾寶玲也以性感示人,有睇頭的上圍吸引不少注意力。

Donut成員、 o靚模曾寶玲也以性感示人,有睇頭的上圍吸引不少注意力。

汪詩詩疑似大肚 放大圖片
動漫 Maggie谷胸出席首映,搶了不少鏡頭。

動漫 Maggie谷胸出席首映,搶了不少鏡頭。

玩晒幸福,栢芝絕不相讓,老公兒子不離嘴邊,她在台上談及自己久未拍戲,復出遇到陳慶嘉導演,大讚他很用心,又說:「我拍得好開心,有時拍完或者拍緊時會喊,點解導演可以咁用心?好感動,以犧牲唔見仔嘅時間嚟完成部電影。」她又謂與古仔太有默契,又說:「我哋今次相愛不能愛,以前係情侶愛大家。」古仔即露出一副質疑表情說:「其實最後我哋係相愛 o架,我有去搶婚 o架。」栢芝尷尬地笑說:「我真係唔記得咗,我淨係記得我嫁咗畀謝霆鋒。」全場大笑拍手,栢芝還不收口:「真係唔記得咗,同你着過婚紗,我唔記得呀。」古仔後來大爆栢芝經常將兒子掛口邊,讚她比以往幽默且很像一個母親。前晚穿低胸短裙現身的熊黛林否認之前有傳她與郭富城已訂婚,至於阿城也說沒想過結婚,熊黛林竟謂:「如果冇講我個名個答案可能會唔同。如果對號入座,我都唔會答。」此外,甄子丹和太太汪詩詩昨日齊齊現身養和,由於子丹全程小心翼翼地扶住愛妻出入,即時令人揣測其妻再度懷孕,不過昨日記者致電甄子丹求證時,他就否認其事,並說:「太太雙眼發炎啫,聽你咁講,我都想,等我今年努力下。」採訪:張俊銘、溫敏芝攝影:陳俊強


賀歲片《最強囍事》有強勁陣容,古天樂、熊黛林、張栢芝、劉嘉玲和甄子丹前晚盛裝出席首映。

 

志偉踩場撩黃百鳴裸跑
其他娛樂名人影片

前晚黃百鳴的賀歲片《最強囍事》首映,宿敵曾志偉穿上打對台賀歲片《我愛 HK開心萬歲》 tee,帶着林欣彤、呂慧儀及高海寧等往踩場。

望收 4千萬票房 放大圖片
曾志偉穿上《我愛 HK開心萬歲》 tee,帶&#30528;林欣彤、呂慧儀及高海寧等往《最強囍事》首映踩場。

曾志偉穿上《我愛 HK開心萬歲》 tee,帶着林欣彤、呂慧儀及高海寧等往《最強囍事》首映踩場。

志偉與黃百鳴握手,又齊齊接受訪問,談到踩場之事,志偉笑說:「唔好咁講,細嘅唔識,帶佢哋嚟學嘢,呢套有最強卡士,大家互相嚟吓,聽日我哋首映,子丹同嘉玲都嚟啩,唔係唔嚟呀?」志偉又誇下海口謂若兩片皆過 4,000萬票房,他與黃百鳴裸泳與裸跑謝票,黃聞言只笑不語,志偉續說:「俾佢揀先啦,如果佢唔想俾人見咁多,咪裸泳囉,唔怕俾魚咬嘅話,要渡海喎。」志偉可會操弗身材去裸跑?他說:「不嬲係咁,大家睇慣劉華,都可以睇吓我一嚿腹肌跑吓跑吓。」黃百鳴則謂:「 4,000萬過硬啦。」採訪:溫敏芝攝影:陳俊強


上次賀歲檔鬥個你死我活的志偉和黃百鳴

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()