2008年港姐冠軍張舒雅轉戰模特兒行業發展,加盟 Style公司,與熊黛林及 Angelababy成為同門,日前張舒雅相約同門幾位曾在巴黎、紐約行過大型時裝騷的姚予晴( Mikki)、戴小奕及劉丹等師姐偷師。四位高妹齊寫揮春勉勵自己兔年順利,張舒雅搞笑地寫下「貓步順利」, Mikki則希望「有屋有地有 Sunny(男友英文名)」,小奕則祝願「股票又漲」,劉丹笑言要「兔年樣樣好」。

「似牛咁勤力」 放大圖片
(左起)戴小奕、張舒雅、劉丹和姚予晴一同寫揮春賀新年。

(左起)戴小奕、張舒雅、劉丹和姚予晴一同寫揮春賀新年。

肖牛的張舒雅笑言自己擁有牛的性格,她說:「自己都似牛咁硬頸,亦可以好似牛咁勤力。」曾被冠名「最 Hea港姐」的她,因愛上當模特兒已變得積極,她笑言:「我覺得自己已經除名,家心態積極好多,之前已開始上台行騷,逐漸搵到節奏,行完 TDC場騷,好開心,緊張得嚟又興奮,自己好鍾意行騷,希望今年可以多啲機會行騷,所以會好勤力,希望學多啲新嘢,發展順利冇路障。」作為師姐的 Mikki、小奕及劉丹都力撐高䠷的張舒雅有潛質, Mikki說:「外表條件都 OK,係缺乏經驗,每一次行騷經驗都好寶貴,做模特兒一定要有自信心,少少懷疑就會對自己表現打折扣,要好有專業態度,唔可以情緒化。」採訪: Rita Leung攝影: Ricky Ip服裝提供: Marc Jacobs場地提供:中環 ifc髮型: Cooney、 Alex、 Keith of P.O.P


肖牛的張舒雅寫「貓步順利」揮春,鼓勵自己似牛般勤力發奮。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()