「Sa基戀」再現危機,不過今次唔係鄭中基衰偷食,而係阿Sa有新追求者,盛傳早前女方於內地結識一名靚仔高幹子弟,對方情傾阿Sa,經常 飛來香港,展開追求攻勢,而呢位追求者的條件更比基哥有過之而無不及,隨時爆發三角戀!

唔止為男人煩,為女人一樣費心,眼見阿嬌事業未如理想,阿Sa不惜推Job、劈價,於4月舉行Twins復合演唱會,希望助阿嬌再壯聲威,據知,英皇方面已落實個唱大計,實行「借Sa谷嬌」!

自04年譜出「Sa基戀」後,其實唔止鄭中基多桃花,阿Sa一樣多人追,不過阿Sa對愛郎死心塌地,就算男方屢被揭發咀女、蒲Bar行徑,她一樣當睇唔到,將盲目愛情發揮到極致。

來港力追

不過盲目歸盲目,阿Sa咁好條件身邊點會少裙下之臣?最近傳出阿Sa在內地工作時,邂逅一名高幹子弟,對方更係Twins Fans,識唔夠一個禮拜隨即展開熱烈追求。

「佢真係好痴心,頻頻飛香港探阿Sa,又包場請睇《阿凡達》,又做外賣仔送福臨門宵夜,仲話要買層豪宅做禮物賀阿Sa頒獎禮有好成績,嚇到阿Sa猛咁Say No!」知情人稱。

男伴護花

高幹子講心又講金,傻先唔心動,「以往阿Sa對呢類觀音兵好決絕,唔聽電話、唔出街,但對佢明顯手下留情,都叫做Keep住聯絡,其實大家都覺得佢條件比Ronald好,起碼睇落比較踏實。」知情人續稱。

本月中,記者發現阿Sa同一名年約三十多歲的男子到金鐘太古廣場連卡佛Shopping,現場所見,阿Sa心情大靚,不時展露甜蜜笑容,又跟該男士密密咬耳,兩人從衫褲鞋襪睇到手袋、首飾,男伴一直跟隨左右,絕對係一位細心體貼好朋友模樣。

不過當發現記者時,兩人顯得甚為詫異,該男士即時從後門離去,而阿Sa則躲在店內用手機聯絡救兵,大約過15分鐘,阿Sa施施然行去超市會合女助手,繼續掃貨之旅,期間仲用手機煲粥,似乎報緊平安。

甜蜜笑容睇!阿Sa個樣笑得幾甜,唔知仲以為佢同緊鄭中基行街。

姊妹情深今次阿Sa義無反顧撐阿嬌,講心唔講金,兩個字:「偉大」。






arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()