19/10首映再着

2010年10月27日

TVB兩大新咪精梁政珏同高海寧繼上星期一喺台慶亮燈互砌後,第二日出席《抱抱俏佳人》首映再砌過。

FBI記得台慶亮燈嗰晚梁政珏已同 FBI講佢最近瘦咗好多,結果第二晚佢出席首映就真係好「唔好彩」條裙不斷向下跣,搞到佢當眾離罩,咁就贏晒另一咪精高海寧。不過 FBI就發現佢呢條 miu miu晚裝裙亮燈儀式當晚着完,首映又着。戰衣啫,都要洗啩?

 

扮老友
梁政珏一見到高海寧就攬埋一嚿,之後就用手踭「食」晒對方位,真 friend定假 friend唔使 FBI多講。

 

 

18/10亮燈着
梁政珏呢條 Miu Miu裙,喺台慶亮燈當晚( 18日)着過,第二晚( 19日)去首映又着,政珏話為環保,所以唔介意。《蘋果日報》圖片

NG 4次
第一次拍咀戲嘅梁政珏早排同黃浩然喺中環為新劇《真相》拍咗一場激咀戲,結果 NG咗 4次。

急急掩嘴
拍完咀戲,梁政珏即刻掩住個嘴,唔通黃浩然口臭?KaKa^^

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()