朱慧敏( Queenie)之前喺爾冬陞監製嘅電影《竊聽風雲》中表現備受讚賞,加上公開咗同台灣男友 Rick Chang拍拖之後,難怪佢近日特別精神爽利。上星期六, Queenie嘅男友就因為難忍相思之苦,特登由台灣飛咗嚟香港陪女友度周末。歡樂時光過得特別快,前晚 8點幾就見到呢對情侶喺赤鱲角機場出現, Queenie準備送男友飛機。

放大圖片
臨別依依,男友攬住朱慧敏唔放。

臨別依依,男友攬住朱慧敏唔放。

放大圖片
朱慧敏噚日一身白色短裙喺尖沙嘴出席明珠台節目記者會。

朱慧敏噚日一身白色短裙喺尖沙嘴出席明珠台節目記者會。

含情互望 放大圖片
朱慧敏同男友去到機場,先去咗書局買幾本書。

朱慧敏同男友去到機場,先去咗書局買幾本書。

Queenie同男友先去書店買咗幾本書,之後原本想到樓上嘅酒樓晚膳,但呢兩個讀番書嘅情侶最後選擇到樓下嘅炸雞快餐店食晚餐。男方好有風度咁安頓女友坐低後,就去咗買嘢食。食完飯後兩人手拖手行到閘口,只見雙方含情脈脈互望一輪後,男仔就好溫柔咁錫咗女友額頭一啖, Queenie就表現甜絲絲。依依不捨送完男友後,佢就坐機鐵返貝沙灣住所。據知此行男方見埋湊大 Queenie嘅姨媽姨丈,兩老對阿 Rick嘅印象仲非常好,睇嚟都好事近嘞。另外,朱慧敏噚日同何傲兒及周家蔚喺尖沙嘴出席明珠台劇集《心計》記者會,周家蔚話嚟緊要返內地拍劇。咁咪冇時間結婚?佢話:「做嘢先啦,冇錢點結,同埋想做化妝品生意,可能 10年後先做,但要儲錢囉。」何傲兒講到老友高海寧被疑整容,佢話:「佢面細咗可能因為減肥,瘦得犀利咗啩。」


朱慧敏嘅台灣男友嚟香港度完周末,前晚朱慧敏送男友機,佢哋拖住手非常恩愛。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()