疑似Jessica C.淫照、淫片傳出後,即時搞到Jessica C.的形象受損,為咗自救,她即時自拍懺悔短片,攞返些少同情分,足見做女仔,真係唔好咁蠢,就算男友要求,都要Say No,三思而後行至好。

但係近日內地網就廣傳一批,就話係一個90後少女和男友在開房時的自拍相,其中一張相片,就見少女只戴Bra喺浴室內對鏡自拍、另外兩張是男友在浴缸中洗澡和二人在牀上激咀的相片,大膽行為令人咋舌。據悉這批相片的流出,並不是有人遺失電話或惡作劇,而是相中女主角想炫耀自己的愛情生活而自己上載到網上,故不少網友都留言狂罵這個少女腦殘兼不懂愛惜自己。

90後少女為咗炫耀自己的戀愛生活,而拍和男友的慾照上載到網上任人睇,行為幼稚又白癡,即時被網友狂轟腦殘。

雖然有前車可鑑,但呢家啲少女依然未識驚,同男友開房呢啲私人嘢都擺上網任睇唔嬲。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()