2010年10月27日

FBI咁八卦,日日上討論區睇吓有乜 hit話題當然唔少得。不過上星期日, FBI透過 Google搜尋高登討論區,再 click入討論區頁面就竟然彈咗一句:「警告——造訪這個網站可能會損害您的電腦!」唔畀 FBI入高登。 FBI發現唔少網友都同 FBI同病相憐,不過如果經 Yahoo搜尋進入高登又冇事喎。

有網民懷疑, Google指出嘅問題,可能來自 bmediaasia.com嘅 cookies。 B-mediaasia係為高登提供廣告嘅公司,網民分析指可能係呢間公司嘅廣告出現問題,被滲入了惡意軟件。有人甚至話:「高登有毒係網上 23條前奏,網絡自由時代玩完」。 FBI即刻打畀高登問吓負責人係咪真係中咗毒啦,但至截稿前都未聯絡上。

 

透過 Google搜尋高登討論區,就會出現「這個網站可能會損害您的電腦!」畫面,網民一律登入唔到高登討論區頁面,但透過 Yahoo搜尋就正常冇事。

有網民熱心搜刮強毒源頭,做嘢快手過高登 admin.喎。

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()