上個禮拜三(十月十九日),劉鎮偉執導嘅新戲《東成西就 2011》响深圳舉行記者會,主角Eason陳奕迅同Stephy鄧麗欣孖住介紹戲中角色,Eason一上台就嚟料:「大家睇吓Stephy個造型,似唔似海參,我都係第一次同海參做對手戲。」


唔止笑未來方太,Eason連王家衞都唔放過:「拍王家衞嘅戲冇人知拍乜,但係拍劉鎮偉嘅戲就唔會。」王大導都敢得罪,Eason死撐:「咁我真係聽人講過唔知王家衞拍咩嘛!大家係咪咁冇幽默感先!」至於同場嘅黃奕,近排同霍思燕因為爭仔响微博展開罵戰,黃奕唔想再挑起是非,決定封嘴:「吵架不可以解決問題,要講、要做的已說了。」心情差,失戀黃奕品味更加出事,無厘頭戴個白色假髮玩驚嚇,好在佢之後𠌥前放低紮花,請晒大家食「大包」,算佢啦! ####


飾演大反派嘅Stephy,戲中造型頭戴尖帽(箭嘴),俾Eason取笑似海參,當事人笑到收唔到聲,Eason仲一邊笑一邊响台上跑圈。


記者會遲咗開始,記者又趕住返香港,偏偏Eason仲係搞搞震,瞓完梳化影相,又不斷吹水,記者叫停,Eason得戚說:「你哋終於唔想我講嘢!」


對自己一身打扮充滿自信嘅黃奕,得罪講句,戴咗個白色假髮之後,真係好似鄺美雲隻寶貝仔Cash!


咁似我嘅!(設計對白)(《蘋果日報》圖片)


除咗造型出事,黃奕對走光警覺性亦相當之低。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()