好搵過拍戲!(設計對白)"
有斬獲
賣廿年西貢舊居 梁朝偉勁賺三千萬
2010年10月21日
向來鍾情買磚頭(樓)保值的梁朝偉, 90年以五百萬買下西貢海天灣 2,500呎洋房,作為母親的安樂窩。長揸廿年,眼見樓市暢旺,樓價逼近 97年高位,遂將物業放盤。唔夠三個月,上月尾成功以 3,236萬賣出,勁賺 2,736萬。
影帝演戲叻,投資仲叻!
鐵價放盤
梁朝偉投資物業,獨愛極有升值潛力的花園洋房及罕有的複式單位,心頭好永遠重質唔重量,唔計山頂愛巢,過去廿年,手頭上只有兩個由他和母親梁麗娟開設的公司「 Tele Video System Company Limited」持有的物業,包括淺水灣怡峰三○九九呎複式單位連車位,以及西貢海天灣二五○○呎花園洋房。
九○年以五百萬買入的海天灣,梁母居於上址多年,持貨廿年,不少地產代理開高價求售,偉仔都不為所動。
「西貢花園洋房近幾年好渴市,之前有幾間物業代理開出好價叫佢哋(梁母)放,但一直無厘反應,直到今年七月,佢哋突然改變心意話放盤,不過個價就企得好硬,講明三千萬起步。」一名地產經紀透露。
放盤兩個多月,上月尾,梁母終於以 3,236萬扑槌出售舊居,平均呎價挨近萬三蚊,賬面賺二七三六萬。


梁母的海天灣洋房,單位向海,天台設玻璃屋擺放洗衣機等雜物。
 
梁朝偉與母親以公司持有的西貢海天灣住所,於九○年以五百萬買入,持貨至上月底賣出,激賺 2,736萬。

片酬四千萬
投資獲利,片量不多的梁朝偉片酬卻有增無減。
「年頭都仲係二千八百萬一部,但最近已經開到四千萬,偉仔接戲同買樓一樣,貴精不貴多,有時的確係將片酬嗌高推戲,偏偏又有人俾,所以愈嗌愈高囉!」知情者說。
財源滾滾,不過,老婆的婚外緋聞亦沒完沒了,面對嘉玲與內地富商景百孚親密照流出,他表面上當無件事,開腔力撐:「我睇住呢張相,覺得係正常社交,我絕對信任劉小姐。」不過身經百戰的偉仔,早前到上海出席活動時,卻罕有取消訪問,避見傳媒。
梁朝偉投資選擇長期持有,見機獲利;磚頭如是,老婆更加唔可能換馬啦!


單親家庭長大的梁朝偉與母親梁麗娟感情要好,圖為去年平安夜兩母子與偉仔胞妹食飯過節。
 
雖然做咗梁太,但嘉玲仍不時被發現在內地與異性夜蒲,出雙入對。
 
嘉玲與內地富豪的親密照曝光後,八月梁朝偉到上海出席活動時全程黑面,並拒絕接受傳媒訪問。

老婆冇份
梁朝偉入行廿八年,投資獨愛磚頭,即使同嘉玲拍拖多年兼拉埋天窗,但二人財政獨立,影帝買樓,除了山頂愛巢,都無老婆份,只預阿媽。 
淺水灣怡峰 
山頂和福道

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()