句句金

 

黎耀祥早前接受報章訪問,自言身處娛圈大染缸,難免有誘惑,偷食,個個男人或多或少都想。好彩佢淨係想,冇付諸行動過。好男人個「朵」,仲保得住。

 
李嘉欣為怕囝囝Jayden變成港童,已訂立規矩唔可以寵壞兒子。就連老爺奶奶都唔可以,當然一定聽我規矩啦!人哋話做人新抱甚艱難。原來錯嘅,睇吓李嘉欣吖,仲霸氣過老爺奶奶,媽咪姐羨慕死。


潮流興閃婚,阿嬌坦言唔會仿效,因為閃婚嘅都唔係佢年紀嘅人,是舊一點的藝人。即係暗踩人哋老啫,佢自己都三張嘢啦,過多幾年咪輪到佢閃婚囉。


Jessica C. (JC)捲入600元偷竊案,其疑似淫照日前亦慘被公開,轟動model界。元老級model馬詩慧認為影淫照係病態所為,唔明白背後意義係乜,美好嘅回憶唔使吓吓影低。講得啱,有啲嘢在心中咪好囉。貪玩將美好影低,依家變痛苦教訓囉。


𡃁模許穎怒轟公開淫照嘅人賤格,更表示冇興趣睇淫照,
睇自己都一樣啦。
唔一樣,JC嗰個係警鐘,佢嗰個係D級胸,外形都唔同啦,夾硬話係一樣,唔通佢老花?


周秀娜亦表示從冇影過淫照:做嗰啲嘢時係享受,仲要對住鏡頭會好攰。唔好話被影嗰個攰,揸機嗰個又要燈光又要角度,都好多功夫㗎。影得嚟不如唞多陣仲好啦。 ####

arrow
arrow
    文章標籤
    句句金 忽然1周 847期
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()