朱茵昨日在牛池灣綵排舞台劇《瘋狂夜宴搞偷情》,下周一( 25日)是她 39歲生日,昨日一班演員送上蛋糕預祝她生日,朱茵謂:「最希望鮎魚唔好嚟,聽講我哋呢套劇票房都唔錯,如果打風就要取消,之後又冇場可以加,咁條數就好難計。」生日當天朱茵都在工作中度過,問男友黃貫中( Paul)會否捧場?她說:「佢要去第二度做嘢,或者睇其他場。」

男友唔會呷醋 放大圖片
朱茵昨日忙為舞台劇綵排,當中不乏親熱戲份。

朱茵昨日忙為舞台劇綵排,當中不乏親熱戲份。

劇中朱茵與男對手余俊峰有不少親熱戲,昨日就見余不停吻她的手與頸,會否擔心阿 Paul呷醋?朱茵肯定說:「唔會,佢成日都嚟探我,見過晒,有時係動作大啲,未必錫到 o架。」採訪:胡比 攝影:葉君海


下周一將會是朱茵的 39歲生日,她會在工作中度過。

朱茵偷情男友揸機

朱茵昨日為舞台劇《瘋狂夜要搞偷情》綵排,與男演員余俊峰上演一幕大膽偷情戲份,兩人由手背錫到頸再扭作一團,狀甚激情,朱茵笑說舞台演出看似誇張,但事實上尺度比拍電影仍要低:「舞台效果嚟啫,嘴都掂唔到,整花個妝咩。」更謂男友黃貫中曾來探班,還充當攝影師為大家拍照,問到男友會否呷醋,她說:「唔會!佢可能寧願我做多啲舞台劇。」



性感女神朱茵演舞台劇嘆尺度不夠電影激。

排練期間眾演員推出蛋糕提早祝賀朱茵25日生日,朱茵說:「生日願望鮎魚唔好打到嚟,好擔心呀,好多fans喺外地飛嚟睇我,星期六仲有日、夜兩場添,如果開唔到損失好大。」

 


朱茵演激情戲七情上面。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()