中醫棍騙 40年假治不育淫人妻

【本報訊】性交可醫不育?推拿可捽散乳癌? 65歲無牌中醫吳玉華涉嫌在行醫 40年來,以如此無稽藉口騙盡無數女病人,更以公屋作陽台,專呃已婚人妻。《蘋果》女記者早前兩次放蛇直擊淫醫呃人過程,他被踢爆後竟拿出家傳假陽具,辯稱一直只用道具,從沒與病人「打真軍」。記者:邱錦綉、陳達浩、黃偉民


已婚的 Amy(化名)早前頸背痛,在朋友介紹下到大窩口邨找吳玉華治療,想不到治療四次後,吳竟建議以他稱為「特別通」的性交方法為她醫治月經周期不適,「一次一次咁通,癌症都醫到!好似同你老公做功課咁」。她大感疑惑,直問:「要不要戴套呢?」吳回答稱,他百毒不侵,故不怕染性病,不用戴套。Amy說,吳千叮萬囑她不要告訴任何人,連丈夫也不可。她返家思前想後,認為這樣做對丈夫不忠,最後沒上當,更不敢再去求診。本報女記者得悉後,早前扮腰痛前往放蛇,甫進大廈,看更已醒目開門,搶着問:「上吳師傅度呀?」

「通一通甚麼病也治好」 放大圖片
吳玉華被踢爆淫行後聲稱沒與女病人性交,只是用假陽具插入女病人陰道通經脈。

吳玉華被踢爆淫行後聲稱沒與女病人性交,只是用假陽具插入女病人陰道通經脈。

自稱中醫師的吳玉華連基本的望聞問切也沒做,沒替記者把脈便急急叫記者趴上門旁一張簡陋的「按摩床」接受推拿治療。他劈頭便說:「你做過按摩推拿未?」記者答做過,他便聲稱擔心按摩太大力會擦傷,要求記者解去胸圍扣,但遭記者拒絕。他其後不斷嘗試觸碰記者敏感位置,但記者早有防範,一再以手阻擋,他重覆說:「唔使驚,我唔係摸你!」按摩時大門一直打開,只拉上鐵閘,到記者離開前,吳說:「好多女性周期有問題,乳房有硬塊,下次可以幫你檢查埋,乳頭下面個位最緊要,我一摸就知。」他又說,只要給他揉胸,癌組織就會被推散。記者日前再找吳診症,假稱驗出子宮內有多顆水瘤,吳即說:「呢啲唔使把脈,我一望一摸就知!」他還指記者全身經絡不通,勸記者不要做手術,稱只要給他「通一通」,甚麼病也能治好:「你啲瘤喺子宮頸,用手咁樣入去,拉番子宮頸出嚟,咩事都冇!」他邊說邊舉起手指示範,還說自己每隔兩天便剪指甲,絕不會割損病人陰道。

本月已有六人預約性交 放大圖片
月曆記下病人預約,畫有實芯圓點(紅圈示)的日子代表性交治療,交叉(箭嘴示)則代表揉胸治療。

月曆記下病人預約,畫有實芯圓點(紅圈示)的日子代表性交治療,交叉(箭嘴示)則代表揉胸治療。

記者假稱有些水瘤接近卵巢,吳得意地說:「咁就麻煩喇,手指唔夠長,要用『特別通』。」他解釋,所謂「特別通」是指「與丈夫做功課」,他得知記者已婚後直言:「即係行房囉!」記者驚問:「要唔要戴套?或者搽啲乜?」他說:「呢啲到時至算啦!唔使搽嘢。」記者問會否在裏面射精,他說:「梗係要喺裏面射先至醫到啦!」他越說越興奮:「仲有種方法,咩瘤都醫好,只要你即刻有個小朋友就得!」記者大惑不解:「連癌症都得?」他瞪眼說:「噓,一生細路,咩都推晒出嚟!」吳解釋,病人月經前後可接受他的「特別通」治療,然後再按他算好的日子跟丈夫行房,必可懷孕,「有個 48歲不育女病人就係咁有咗」。這麼說,分分鐘有病人誕下其「孽種」也不自知。吳多次強調「特別通」做法敏感,必須病人自願才行,否則會被指非禮。吳替病人推拿每次收 200元,「特別通」則每次收 500元。吳又向記者展示牆上月曆記錄的病人預約,稱黑色圓點代表「下面嘅」(即「特別通」)、交叉則代表「上面嘅」(揉胸治療)。單是本月,月曆上便有六個黑點及兩個交叉,他還指六個黑點是六名不同病人的預約。由於吳聲言行醫 40年來一直採用此套家傳療法,遭他淫辱的女病人或許不計其數。

淫醫淫語(節錄)

吳玉華=吳 記者=記─日前放蛇─吳:我要你哋自己自願至得㗎,如果唔係做唔到㗎!我一摸落去,人哋以為我非禮,我咪死?最慘我家變咗女人㖭!記:咩意思呀?吳:我都唔需要嘅,我一同你哋做咗之後,我都唔鍾意,直頭唔做,好似女人咁囉!係真㗎,我成日睇成日做,個人都唔同晒。記:使唔使搽啲咩入去呢?吳:唔使搽㗎,除非你冇分泌啫,你冇分泌我會同你搞到有……記:做功課即係行房?吳:係喇……我即時同你做㗎嘛,我唔會喺裏面停留得耐㗎嘛。記:咁使唔使戴套?吳:到時至算啦……我係想同你睇個症,唔係同你搞你個身體、搞你個人,你記住我同你講呢句說話。記:我想問會唔會喺裏面射埋(精)?吳:係㗎。記:即係咁樣就會醫到㗎?吳:嘻,大有人在呀!

─昨日對質─記︰係咪性交治療?吳(拿着假陽具)︰好似(陽具),但我邊有咁長!我哋呢啲幾十歲唔得㗎喇。呢啲嘢(假陽具)最可靠,起碼我唔使自己掂先,我唔知佢乾唔乾淨……我差唔多叫做軟。記︰啲市民話你真係射埋喎?呢支嘢射唔到喎。吳(拿着潤滑劑):呢啲嘢(同精液)一樣,我有搽嘢㗎喎。我唔畀佢哋睇,女士以為真係用嗰度(陽具)做。

天花龍鳳掏出假陽具狡辯

記者昨日再到大窩口邨找吳玉華回應性交療法的指控,發現用作診症的單位大門上鎖,女街坊見記者摸門釘便說︰「你係咪嚟睇病㗎,佢家喺第二個單位,好多人搵佢睇病㗎,你唔使驚喎。」她帶記者到同層另一單位,記者隔着鐵閘看見吳正在屋內與妻子準備晚餐。

家傳秘技 妻子不知

當記者問吳是否以性交替病人治病時,他顯得驚惶失措︰「梗係冇啦,呢樣嘢個個做法都唔同!冇可能!」他邊說邊穿鞋表示要外出,其妻激動地說:「佢(受害病人)當時唔講,如果佢當時唔講,家嚟講呢啲嘢!」她嚷着要報警,吳即時阻止,並拉記者到「診療室」詳談。進入單位後,吳關上門並叫九旬母親入房,接着在客廳角落拿出一支 12吋長的木製假陽具說:「係咪性交先?(指着假陽具)係好似,但我邊有咁長!」他說每次用假陽具替病人治病時,病人都會緊張得合上眼睛,才誤以為進入體內的是他的陽具。「我哋呢啲幾十歲唔得㗎啦,一嚟冇咁長,我哋練功嗰啲會縮……(指着假陽具)呢啲嘢最可靠,起碼我唔使自己掂先,我唔知佢乾唔乾淨。」他又說,假陽具是父親留給他的,治療技術也是由父親所授,他亦已將之傳授給長子,由於傳男不授女,太太也不知他有此獨門秘技。記者問他為何假陽具會射精時,他便打開櫃門拿出一支「 KY」潤滑劑,辯稱精由此而來:「我唔畀佢哋睇,女士以為真係用嗰度做(陽具),搽咗呢啲滑溜溜,有時有個套(避孕套),但我用晒未買。」吳表示,他行醫 40年,幫過無數女病人治療子宮和乳房各種雜症,當中不少是大學生。他又稱,由於經常要接觸女性陰部,他已極度麻木,沒可能有生理反應。《蘋果》記者

吳玉華

罪大惡極可囚終身兼收屋

吳玉華掛於診療室的中醫師證書,由九龍中醫師公會有限公司於 40年前發出,當時他只有 24歲。

無牌行醫 罪加一等

該會會長蔡尚斌表示,吳玉華已非該會會員,而他亦不認識吳。對於吳疑以性交替女病人治療,蔡尚斌不太願意回應,只表示中醫絕不會幹這種行為,「以行醫立場嚟講係犯規,中醫冇呢種行為(性交)」。律師黃國桐則指出,若以治病為由欺騙病人性交,可被控以虛假藉口誘使他人發生性行為罪,最高刑罰為終身監禁;即使只以假陽具進入女病人陰道,亦可被控非禮罪,一般可被判監 4至 5年;若犯案者非註冊醫師,則屬無牌行醫,罪行更為嚴重。另外,吳玉華亦涉嫌在公屋單位行醫,本報已將個案轉介房屋署,發言人表示會盡快跟進,調查後若證實有人將單位用作商業用途,署方會控告該人違反租約條款,嚴重者會被終止租約。《蘋果》記者

中醫 棍騙 40年 假治 不育 淫 人妻 天花 龍鳳 掏出 假陽具 狡辯

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()