無綫與四大唱片拉鋸了近兩年的版稅糾紛,終於告一段落,也意味着四大唱片為首的環球歌手,如陳奕迅、李克勤及謝安琪等,即將回歸無綫。
而Eason更即時做嘢,派新歌趕及季選,為奪《勁歌》男歌手獎做好準備。
去年四大唔玩,益晒英皇歌手及巨聲班底,而男歌手獎更落在獨大的古巨基手上。
雖然今年古巨基人氣下滑,早前開個唱銷售不理想,更有傳大量派飛,但因為英皇與無綫關係友好,所以男歌手獎本來亦是他囊中物。
可惜現在無綫與四大唱片傾掂數,Eason、克勤回歸,古巨基形勢極危,想冧莊攞男歌手獎肯定有難度!


無綫與四大唱片公司破冰,其中,陳奕迅所屬的環球,即開行turbo,為爭《勁歌》男歌手獎做好準備。知情者話︰「為咗谷Eason攞獎,環球私下俾咗壓力HKRIA的鄭文超(四大唱片代表,與無綫傾版稅問題),叫佢年底前同無綫傾好細節,好讓環球可及時將Eason嘅新歌〈張氏情歌〉,安排在無綫播放,趕及季選;再配合11月初唱片推出的宣傳攻勢,環球今年要同Eason攞番個男歌手獎。
「環球為咗同無綫傾掂數,一人讓一步,收嘅版稅係最初要求嘅一半,比以前收多唔夠1成;而無綫亦放寬咗,俾四大唱片嘅歌手去其他台亮相,若無綫與其他電視台的工作撞期,則以無綫的工作優先。」知情者話。
而HKRIA CEO鄭文超亦證實了破冰傳聞:「我哋承認雙方都有作出讓步,版稅問題可望年底前解決!」問到是否加快腳步趕頒獎禮?他表示︰「我都想盡快傾妥,依家同好多高層會面,當中都包括陳志雲。至於爭獎呢部分,就唔係我職責範圍內。」

回應遊花園
雖然有望年底亮相無綫,不過,本周一(17日)為亞視《亞洲星光大道4跳舞吧!》錄影完的Eason,談到公司環球與無綫破冰,依然帶記者遊花園:「邊塊(冰)呀?公司叫我話唔知。(係咪年底可重返TVB?)我不嬲都主張多啲平台。(之後可以自由出入其他電視台?) 始終要經過警衛,今日我入嚟(亞視),佢哋都會check我點解你唔係何守信?嘻嘻……感覺奇幻。」
問到返無綫同古巨基爭男歌手獎,他說︰「唔好成日集中我同古巨基啦!都未知,係講質素,唔好話電視台,好多嘢唔係理所當然……消費者都有得揀,對歌手嚟睇係好事。」
其實無綫自從與四大反目以來,一直被廣告商詐型,投訴節目來來去去只得一班奀星。加上雖不屬四大,但有不少皇牌歌手的東亞,不滿去年《勁歌總選》分豬肉唔勻,今年已勒令旗下歌手約滿無綫後唔續約。眼看箍唔到鄭秀文、楊千嬅和許志安等紅星,殼王(陳國強)上場後,即派陳志雲做說客,鋪路與四大和好。

英皇從中作梗
陳總一向與環球歌手張敬軒及李克勤私交甚篤,當然出盡力和談。本來去年進展順利,可惜英皇收到風,做嘢反擊。知情者說︰「英皇派咗高層同無綫交涉,話︰『我哋平咗版稅咁耐,你哋要歌手,我哋亦support。你哋咁樣(同四大傾掂數)會對我哋好唔公平……』亦因為咁,拖慢了和談進度。」知情者話。
記者致電英皇娛樂執行董事兼行政總裁,及身兼IFPI主席的吳雨,他說︰「四大同無綫傾掂數?我冇聽過!我相信如果雙方真係談得攏,無綫會第一時間通知我。無綫有佢哋立場,會顧及我哋,始終我哋support咗佢哋咁耐……(Eason後勁凌厲,對古巨基冧莊攞男歌手獎好大威脅?)頒獎禮係全年計嘅,如果咁,就對我哋好唔公平。以我所知,依家無綫同四大未落實,今年內唔會有變動。」
環球與無綫想盡快促成合作,但中間夾住個關係千絲萬縷的英皇。今年男歌手獎,Eason與古巨基未爭之前,環球與英皇就先來個拗手瓜。 ####


年尾返嚟同你鍊過!(設計對白)
10月17日入亞視踩無綫
闊別無綫差不多兩年的Eason,雖然年尾大有機會回歸,但他上亞視錄影時,依然寸嘴,踩無綫「有陣味」,又讚亞視「開揚」,勁玩嘢!


點解隻瘟神趕極唔走!(設計對白)


去年頒獎禮環球冇咗無綫這個平台,惟有全力谷電台,更獲商台及港台支持,環球的Eason、張敬軒及謝安琪眾歌手,更拉隊到電台慶功。《蘋果日報》圖片


雖然台下冇觀眾,但Eason都算落力,唱歌唱到七情上 面,表情趣怪。問他亮相亞視怕唔怕冇人知?他說:「我咁大口,點會冇人知!」


10月18日到NOW接受訪問
今年世界巡迴的Eason,還會到台灣開個唱。為了11月新碟宣傳,兩個禮拜內做了各電台及電視台訪問,還plug了新歌〈看穿〉上台。


11月宣傳新戲
Eason的新戲《東成西就2011》,由劉鎮偉執導,故事講述8個因爭鬥不休被貶入凡間的天神的故事。女主角莫文蔚向地下錢莊借錢,被Eason追債。


07年平分春色
07年度《勁歌》中環球的Eason囊括了兩個男歌手大獎,而英皇的容祖兒則攞女歌手獎,平分春色。《蘋果日報》圖片


09年英皇獨大
去年四大唔玩,男歌手獎由英皇的古巨基及林峯瓜分,而女歌手獎也是英皇容祖兒,東亞的千嬅只攞個亞太女歌手。


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()