新一任 Canon女郎 Melanie Z.昨日在銅鑼灣 Sogo,為內衣品牌 Triumph行騷,同場港男冠軍翟威廉表演拉丁舞。 Melanie得 A cup上圍,行內衣騷睇頭一般,被火辣身材的混血模特兒比下去,不過她醒目地以透股內褲搶鏡。

滿意自己身材 放大圖片
Melanie以 T back打底示範透視內褲。

Melanie以 T back打底示範透視內褲。

Melanie表示滿意自己 A cup上圍,她說:「對自己身材好滿意,自己唔鍾意假嘢。」對於師姊 Jessica C.的 34C驕人上圍有何評價,她說:「幾好,好似好健康,好 sexy。」問有否聽過 JC隆胸新聞,她說:「自己唔知。」此外,問翟威廉會否行內衣及泳衣騷,他說:「冇所謂,睇公司安排,如果行呢啲騷,會畀心機健身。」採訪: R. Au Yeung攝影: Chen Wai On


Melanie只有 A cup,但穿起性感內衣都有睇頭。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()