13/10
上週三晚上入廠做完《東張西望》的《今日 VIP》訪問,鄧萃雯在化妝間洗頭卸妝,同王祖藍傾唔停,更驚現髮線後移。"
探熱針
谷劇谷到殘 鄧萃雯驚爆真面目
2010年10月21日
無綫台慶重頭劇《義海豪情》本週一(十月十八日)首播,一班主要演員鄧萃雯、黎耀祥、謝雪心、陳法拉及黃浩然等,近日馬不停蹄為新劇做宣傳。上週三(十月十三日)晚,鄧萃雯做完活動返公司化妝間卸妝洗頭,身穿紅衫短裙戴烏蠅超的她,用毛巾包咗個印度「阿差」頭,變身屋邨花師奶,之後埋位吹頭,露出素顏殘樣加超高髮線,四十四歲「真面目」,驚爆電視城化妝間!
企靚位
為力谷本週一首播的台慶劇《義海豪情》,無綫特別安排劇中演員於過百藝員現身的「 TVB 43年快樂力量迎台慶」亮燈儀式大 party後登場。由於恒基地產主席李兆基(四叔)長子李家傑計劃斥資九十億收購無綫,下個月便一百零三歲的六叔,有可能是最後一次主持台慶亮燈儀式。
身為《義》劇男、女主角,黎耀祥與鄧萃雯被安排站在前排中間靚位,凸顯二人超然地位,而另一套台慶劇《刑警》,主要演員亦分別在亮燈儀式上獲重點介紹。
由《巾幗梟雄》到《義海豪情》,上屆視后鄧萃雯雖然「冧庄」呼聲高,同時壓力都唔細。上週三做完宣傳返電視城落妝洗頭準備收工,著住紅底衫短裙加烏蠅墨鏡的她,超高髮線已經夠驚嚇,加埋四十四歲殘爆素顏,與劇中「九姑娘」的高貴造型,有好大出入。


一手都係
包住個頭的雯女,兩手攞住化妝袋、手袋同套裝,手忙腳亂。
 
15/10
日日谷劇無時停,上週五便聯同《義》劇演員及監製李添勝(左三)在將軍澳東港城,以劇中造型宣傳。

講盡好話
鏡頭前後兩個樣,亮燈當晚身穿黑色半透視戰衣的鄧萃雯,儀式後,到將軍澳東海海鮮酒家,與祥仔夾份請《義》劇台前幕後食飯兼齊齊睇「首映」。身為酒家代言人的祥仔,力讚「老細」慷慨包起全晚酒水,兩席埋單一萬元友情價。「送酒水已經好好,另外呢幾個月全線東海八點半會播《義海》,好支持我 o架!」祥仔不忘擦鞋。
台前幕後聚首一堂,但劇中飾演惡包租婆的惠英紅(小紅姐),匆匆出席完亮燈儀式,便趕到醫院探望剛動完駁骨手術的八十七歲高齡母親。
今個月初,與小紅姐同住的母親意外跌倒,送院後經醫生檢查,證實右邊盤骨碎開三節,本來要馬上做手術,但由於患有心臟病、血壓高及肺氣腫等老人病,加上有食開薄血丸,身體唔夠「碘」,要留院兩個星期才開刀。


18/10
台慶亮燈儀式,祥仔及雯女被安排企正頭排中間位,連陳豪阿佘也要借歪,兩套重頭劇《公主嫁到》及《義海豪情》男女主角預料是視帝視后的最強競爭對手。
 
肉緊唱
唔只做主角,祥仔唱埋《義》劇主題曲《紅蝴蝶》,咪嘴演出的他唱得非常肉緊,果然好戲。
 
8:15pm
祥仔與雯女自掏腰包請《義》劇台前幕後食「魚翅佛跳牆」等海鮮宴,雯女說:「我哋今日下晝先 call人,估唔到個個到齊,好感動。」
 
祥仔老婆同囝囝也有出席晚宴,十三歲的正橋已跟爸爸一樣高,熱愛攝影的他當晚只帶了「傻瓜機」,企埋一邊拍照,祥仔說:「佢講嘢少咗,大個仔,識怕醜喇嘛。」 


首集先輸
大班演員圍埋睇第一集,不過當晚平均收視只得 32點,最高 36點,頭輪輸俾首集平均收視有 36點,最高 38點的《公主嫁到》。

一度危殆
提起媽咪身體狀況,瘦了一圈的小紅姐十分憂心。「媽咪成身插滿喉管輸血、鹽水同碘,神志迷迷糊糊,又成日自己掹晒啲管,搞到雙手標晒血,佢咁大年紀又多病,要等指數正常返先做得手術,但肺氣腫又唔可以長期臥床,有段時間好危險。」
年邁母親出事,近期在昆明為電影《獨臂刀》趕戲的小紅姐,醫院機場兩邊走,加上自己曾患抑鬱症、痛風及心臟病,見到母親病情反覆,她亦晚晚失眠、心跳加速兼暴瘦。「要拍嘢冇得瞓,就算有得瞓都會亂諗嘢瞓唔着,個心成日跳。」身心疲累的小紅姐說。


8:05pm
終於收工,小紅姐即飛車趕到將軍澳醫院,探望剛做完手術的年邁母親。
 
好趕 4:30pm
姍姍來遲的小紅姐冇化妝,耷低頭跑入化妝間化妝換衫,趕住出席五時舉行的亮燈錄影。
 
心急
完騷後,小紅姐要跟《義》劇演員齊齊接受訪問,強顏歡笑的她個心一早飛咗去醫院。
 
暴瘦
阿媽剛入手術室,小紅姐擔心得走出戶外地方食煙減壓,身穿黑色晚裝的她厭自己太瘦,最後改著白裙出鏡。

飛車探病
惠英紅母親週一下午做手術,小紅姐錄影亮燈節目時表現無厘心機,只能強擠笑容,到晚上完成錄影,她便火速駕車到將軍澳醫院。「佢而家無事,我成個心安樂晒,今晚終於可以大覺瞓,如果再好似之前咁落去,我諗我會病。」小紅姐即晚在微博託胡定欣留言,向 fans報平安。
豪情預壽
下月十九日便 103歲的六叔主持亮燈儀式,過百藝員向他預祝壽辰,一班阿哥阿姐在台上根據得寵程度排位,司儀阿姐與 Do姐拖實六叔上台,未知是否「臨別秋波」,阿姐今年特別熱情,對六叔主動拖攬錫。 
好嘴
阿姐拖實六叔合照,忽然主動啜六叔,嚇得身旁的 Do姐揞住嘴,表情驚訝!
 
受晒
錫完之後,阿姐捉實六叔隻手攬自己,但落點有偏差,六叔隻手掂到阿姐個胸。
 
唔避忌
阿佘與陳豪這對過氣緋聞情侶,被安排企埋一齊,二人毫不避忌全程笑吟吟雞啄唔斷。
 
滑溜肉臂
「福祿壽」被安排在節目上載歌載舞表演,又在「 Prize in the City」 talk show狂寸林峯、陳法拉同黎耀祥等,扮女人的李思捷(右一)被菊姐及司棋姐大讚肉臂滑溜。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()