百果園 E神陳靜( DaDa)的性感月曆將於下月中推出,她早前飛往台灣南部的墾丁取景拍攝。

「好有靈性」

在台灣拍攝其間 DaDa先後以 52個不同造型亮相,以代表一年中的 52星期, DaDa說:「今次係我第一次拍攝個人周曆,但係換衫都換到儍,出嚟嘅效果我好滿意,性感當然一定要,係有氣質嗰種。」她又指希望銷量能達 5000份,能對自己和公司交代。而拍攝當日現場出現一隻小黃狗,沿途一直跟着 DaDa,甚至拍攝完畢後竟跟隨 DaDa返回民宿, DaDa說:「如果有機會我都想養番隻狗仔,佢哋真係好有靈性。」撰文:葉雪


DaDa首次推出 52周曆,她說單單為影相換衫都換到儍。

陳靜(DaDa)瞓身影月曆誘fans,白色比堅尼大騷四吋事業線,再加朱唇半張飲奶惹人遐想,揚言要榨乾電車男荷包賣夠5,000本。


拍攝期間遇狗仔陪伴,DaDa大表雀躍。

「百果園咪神」陳靜(DaDa)趁一眾o靚模暑假過後暫時退下火線,突然再出擊,計劃於11月中推出個人月曆,日前更出發往台灣墾丁取景拍攝。

瞓身騷咪施誘

其中泳衣造型曝光,DaDa以白色比堅尼上陣,四吋事業線再度出擊,加上媚態十足,久違的性感必掀起模界話題。而另一款紅唇半張飲奶相,雖然未有「倒奶」但亦相當誘惑,她說:「今次換咗五十二個造型,係我第一次出個人月曆,梗係要畀多啲唔同面畀大家睇,所以換衫都換到傻,不過效果好滿意,性感一定要,不過我有衫着o架!係性感得嚟有氣質嗰種。」

五千本有交代

DaDa揚言今次月曆效果靚,希望可以賣到5,000本:「賣到5,000本就對公司同自己都有交代。」問及拍攝期間趣事,DaDa直言最難忘被狗跟:「我一向鍾意狗仔,當日有隻小黃狗一直跟住我,無論我去邊佢都跟住,同佢玩又好肯睬人,到我哋拍完佢仲一路跟住我去到民宿,個樣好依依不捨,我覺同佢好有緣,如果將來有機會,我都想養番隻狗仔,佢哋真係好有靈性。」至於最近樓巿大旺,入行未夠一年的DaDa說未儲夠首期,希望繼續努力,盡快達成業主夢。

文:影視組

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()