香港地實在好多蚊形單位,有位粉絲就問:「我想將廚房改成開放式,但有人話會不利婚姻喎!」究竟係咪真呢?

放大圖片
 
開放式廚房在視覺上有擴闊空間作用,亦令客廳更光猛。
「開放式廚房不利婚姻!」我諗如果呢個所謂風水理論成立的話,香港地很多首次置業的新婚夫婦,睇怕都會嗌交離婚收場了。

開放式添空間
以我個人咁多年來幫人睇住宅風水的經驗,很多首次置業的家庭,特別係年輕人,如果夠錢有能力裝修的話,很多都想擁有一個開放式廚房。像我後生置第三間屋的時候,手頭鬆動,買完樓仲有能力拿一筆錢出來為單位重新裝修,嗰時我都是要求設計成開放式廚房。
之不過,自從住過那間屋之後,對於開放式廚房就怕怕!


開放式唔實用
嗱,大家唔使驚!這絕對與風水無關。因為嗰時間屋鄰近街市,愛下廚的我便經常親自買餸煮飯,每星期都密密煮,幾咁健康。但係每次煎魚的時候,都要「雞飛狗走」,迅速把睡房門、衣帽間的門統統關上,要不然煎魚的油煙味走入了衣帽間,我和女友全部靚衫都會遭殃,咁就大件事。這間屋,我由 1992年住到 1997年,這多年間我和女友的感情繼續 sweet,完全沒有出現任何大問題,而自己公司的業務仲蒸蒸日上,開放式廚房只係唔夠「實用」,有啲扣分。


爐頭勿對門或牀
其實喺中國古代,廚房是設於主宅以外,並冇開放式廚房這回事。所以「開放式廚房不利婚姻」,只是現代的風水師杜撰出來的,佢哋根本未做過詳細統計便亂說一通,所以各位想有一個開放式廚的新業主,以後可以不用考慮風水問題,唯一要注意的是開放式廚房因為沒有門,煮食爐頭勿對任何門或睡牀就得嘞,因為對住嘅話會影響身體健康 o架!

廚房位 check身體:
開唔開放式廚房其實都冇所謂,對於現今的「無飯夫婦」,一個開放式廚房可能更適合㖭。其實屋中的廚房位置可預測一家人的潛伏疾病!今次就教大家用廚房位 check身體,先以指南針面對家中大門,再看看廚房的所在位置,就可知道。
正北:腎、膀胱、泌尿系統
東北/西南:腹部、腸胃、消化系統
正東/東南:肝、膽、手腳
正南:心、眼、皮膚、血液循環
正西/西北:肺、呼吸系統、骨骼關節


 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()