周秀娜昨日在旺角出席隱形眼鏡活動,有近視的她一向都有戴隱形眼鏡,她覺得近年有色的隱形眼鏡已成為潮流,還可以襯衫,所以未打算做激光矯視。周秀娜表示識朋友會先看眼神,她說:「我睇人會第一時間望佢對眼先,我覺得從眼睛裏可以睇到人哋好多嘢。」

眼神閃縮

問周秀娜是否以雙眼電暈男友?她笑說:「我冇電佢呀,係佢電我囉,然後再互相電倒。」問她男友講大話又能否被她看穿?她說:「都可能會透視到 o架,我自己就唔可以講大話,我一講大話對眼就會好閃縮,好易睇得出。」採訪、攝影:胡比


周秀娜識朋友會先看眼神,因眼神可流露他們是否講大話。

周秀娜怕被睇穿大話

周秀娜昨日為FreshKon擔任模特兒,問到會否做激光矯視?她斷言不會,並說:「冇諗過,雖然我試過攰到連隱形眼鏡都唔記得除就瞓,第二朝對眼好乾,但我覺得戴隱形眼鏡已經變成Fashion,顏色多到可以襯衫,個眼神都會唔同,好似變咗另外一個人!」她認為雙眼是五官中最重要的:「我好鍾意自己對眼,睇人我會睇雙眼先。(你對眼電親男友?)我冇電佢!(男友電到你?)互電囉!」她並表示雙眼可透視很多東西:「一個眼神就知我想做乜,我雙眼講到好多嘢,所以我講唔到大話o架!」

 


周秀娜認為有色隱形眼鏡可襯不同服裝。
周秀娜認為有色隱形眼鏡可襯不同服裝。

周秀娜click me昨日出席隱形眼鏡發布會,她表示眼睛可窺探一個人的情緒:「從眼睛當中,可以看到很多東西,我利用雙眼說很多東西給男友聽,所以我說不了謊話。」她笑言與男友初相識時,被對方的眼神電暈。

周秀娜認為可佩戴不同顏色的隱形眼鏡配襯衣服,感覺更為時尚;而她雖然有200度近視,但暫沒考慮做激光矯視。

 

 

 周秀娜 迷倒男友眼神

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()