阿Sa有情義撐Ronald用情專一

蔡卓妍(阿Sa)分手後首度在港解畫,否認鄭中基(Ronald)房中有第三者的比堅尼,阿Sa被傳聞激到眼紅紅,還力撐Ronald為人專一,此外,Twins再度化身雙生兒力谷今日推出的新碟。

阿Sa前晚與陳偉霆、梁政珏、樊少皇、王晶等出席電影《美麗密令》感謝宴,昨午又與吳君如出席「預防子宮頸癌」活動,阿Sa都被追問有關與Ronald的分手傳聞,如有報道指她發現Ronald房中有不屬於她的比堅尼,才導致兩人分手、又指Ronald花弗,偷嗒天使及暗溝Angelababy,令阿Sa激動到眼紅紅說從來冇第三者,更直斥過分!



「點解傷害我哋」

阿Sa為舊愛澄清時,指大家是和平分手,不涉及任何傳聞:「佢唔係咁嘅人,我知道嗰時都好嬲,我哋已經分手,點解寫咁多嘢傷害我哋!」至於有傳她為做天后撇仔,阿Sa說:「我哋唔係同全世界拍拖,因涉及人格問題要為佢澄清,佢好專一。(係咪性格不合才分開?)主要係了解,兩個人相處中間經歷好多,唔好諗得咁複雜。為咗報道我哋都好煩,希望講完大家唔好再問。我哋係朋友仲有聯絡,係有共識地分手,見面唔會尷尬。(有傳分手為掩飾結婚?)分開唔涉及其他猜測。(心痛畀人咁話?)梗會受傷,已經唔係開心事,仲要畀人評頭品足。」


Twins的《人人彈起》新曲加精選加送靚相集。
Twins的《人人彈起》新曲加精選加送靚相集。


鄭中基
鄭中基


本來一臉笑容的阿Sa,講起鄭中基不禁眼紅紅。
本來一臉笑容的阿Sa,講起鄭中基不禁眼紅紅。



私事毋須交代

對於傳她和Ronald在外國有行禮但冇註冊,阿Sa拒絕回應:「呢啲係我私人事,唔使同人交代。(有冇後悔默認拍拖,搞到分手有咁多問題?)我從來唔會後悔。」至於Baby祝福他們早日復合,阿Sa只露出無奈笑容,助手即阻止記者再問。



備受分手困擾的阿Sa,仍要收拾心情專心籌備Twins演唱會,門票反應熱爆,內部超額認購數千張,要加場解決缺飛熱,連阿Sa的嫲嫲訂五十張飛都要cut。Twins並於今日推出《人人彈起》3CD專輯配合宣傳,隨碟附送兩套相集,Sa、嬌以雙生兒look拍照,似得連工作人員都認錯她們。






阿Sa與吳君如出席記者會。
阿Sa與吳君如出席記者會。



文:音樂組


阿Sa(右)與阿嬌以同一造型及服飾出現,工作人員都叫錯名。
阿Sa(右)與阿嬌以同一造型及服飾出現,工作人員都叫錯名。

阿Sa含淚護中基:佢好專一!

蔡卓妍(阿Sa)與鄭中基宣布六年情玩完後引來不少揣測,坦言備受傷害的阿Sa,前晚眼紅紅否認種種傳聞,更力撐舊愛專一,有情有義!

阿Sa與鄭中基(Ronald)爆「分」訊後引起多個傳言,有指Ronald偷嗒「天使」,房間更出現不屬於阿Sa的比堅尼!阿Sa前晚偕梁政珏及陳偉霆等出席電影《美麗密令》感謝宴時,處處維護Ronald,並眼紅紅說:「唉!要講嘅已經講晒,我哋和平分手,唔涉及任何傳聞。佢唔係咁嘅人,我知道(傳聞)都好嬲,已經分手,點解寫咁多嘢傷害我哋?我哋嘅關係冇第三者,好過分!」



對於被指為做天后而飛起Ronald,阿Sa說:「唔想再講呢個話題,我哋唔係同全世界拍拖,所有嘢都係兩個人嘅事,想同佢澄清呢樣嘢,涉及人格問題要澄清!(佢專一?)佢好專一!(性格唔啱分手?)主要係了解過,相處咁多年,中間經歷好多嘢,唔好諗得咁複雜,呢個世界可以好簡單。」她直認感到很煩,問到Ronald是否同樣感困擾,她說:「佢都係,大家係朋友,有聯絡,有和平共識分手。(見面尷尬?)唔會。」


阿Sa與鄭中基相戀六年以來十分甜蜜,可惜未能開花結果。資料圖片
阿Sa與鄭中基相戀六年以來十分甜蜜,可惜未能開花結果。資料圖片


情傷未愈的阿Sa,坦言為失實報道生氣,並感到受傷害。
情傷未愈的阿Sa,坦言為失實報道生氣,並感到受傷害。




阿Sa昨日與吳君如(右)出席活動,宣揚預防子宮頸癌。
阿Sa昨日與吳君如(右)出席活動,宣揚預防子宮頸癌。

不後悔認拍拖

阿Sa與鍾欣桐(阿嬌)的演唱會下月開鑼,問到傳聞會否打擊士氣,她說:「唔會畀私人事影響工作,大家唔好再問就OK。」對於被指以「分」訊掩蓋「婚」訊,她說:「分開唔涉及其他揣測,已有十幾個版本。(心痛畀人話?)梗係會受傷,分手已經唔係開心事,仲不停畀人評頭品足。」



阿Sa昨日與吳君如等出席預防子宮頸癌活動時,再強調不再回答,亦不回應是否「冇註冊有行禮」,問到為何不否認,她說:「係我私人事,要講嘅已經講晒。」至於將來結婚會否公開,她說:「呢刻唔想回應任何嘢,以後工作都係咁!」不過,她表示不後悔默認拍拖。另外,對於Ronald緋聞女友Angelababy祝福他們復合,阿Sa只是無奈苦笑。



第一手消息請瀏覽on.cc
《即時新聞》

專案組
阿Sa眼紅紅力撐舊愛鄭中基專一,並強調沒有第三者!
阿Sa眼紅紅力撐舊愛鄭中基專一,並強調沒有第三者!

Ronald貪玩尋刺激

忙於宣傳新片《越光寶盒》的Ronald,日前與導演劉鎮偉為有線節目《操控者》擔任嘉賓,與主播史澤雅及黃芳雯接受犯罪心理測驗,爭奪5千元獎金。錄影當日還未爆甩拖的他,與史澤雅玩得十分投入,他說:「以前嚟呢度做電影專訪就多,做嘉賓玩遊戲真係第一次,原來不知幾好玩,又夠晒刺激!」

 


鄭中基與有線主播史澤雅,合作玩遊戲爭獎金。
鄭中基與有線主播史澤雅,合作玩遊戲爭獎金。

好聚好散做番Friend

圈中不少情侶都是和平分手,其後仍互相關心及支持,再見亦是朋友。

Mandy Lieu、陳柏霖




徐熙媛、周渝民
徐熙媛、周渝民

今年1月,向來恩愛的Mandy Lieu與陳柏霖宣布和平分手,Mandy早前25歲生日,自爆收到柏霖的溫暖SMS。



唐詩詠、崔建邦



09年9月,唐詩詠與崔建邦傳出分手,同年底崔建邦涉嫌打女友鄺敏慧,唐詩詠第一時間出言力撐,最近更傳復合。



徐熙媛、周渝民



08年1月,周渝民與徐熙媛(大S)宣布分手,並發聲明表示感情昇華,當對方是家人,周渝民還多次祝福大S早日找到真愛。


Mandy Lieu、陳柏霖
Mandy Lieu、陳柏霖

Twins個唱加場還飛債

闊別樂壇3年的Twins將於下月中舉行演唱會,並於今天推出附送精美相集的新碟《人人彈起》,二人無論髮型及服飾均十足「餅印」,營造雙生兒效果,由於太相似,工作人員曾把阿Sa誤當作阿嬌,十分搞笑!



放大圖片

是次演唱會掀起撲飛潮,門票超額認購更多達數千張,連累部分已認購門票的歌迷被Cut飛,幸最終順利加開一場,令Twins雀躍萬分,更異口同聲說:「我哋勁收投訴電話呀!之前唔知點同親戚、朋友交代,好彩依家加場,先可以還番啲飛債!」


阿嬌與阿Sa以「雙生兒」造型為新碟拍照。
阿嬌與阿Sa以「雙生兒」造型為新碟拍照。 

Baby被緋聞煩到癲

與Ronald傳出緋聞的Angelababy,昨日為《Hugo Boss時裝預展》行騷,問到會否向另一緋聞男友黃曉明請教演技,她說:「咁遠!電話費好貴!(Ronald呢?)唔好再講,我就快癲,我冇佢電話號碼!」她還表示希望與梁朝偉合作。另外,Baby日前穿上婚紗在上海為2%行騷,並笑說:「希望將來出嫁都有咁靚嘅裙!」

 


Baby聲稱沒有鄭中基的電話號碼。
Baby聲稱沒有鄭中基的電話號碼。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()