o靚模陳靜( DaDa)、 Liz和 Ivy昨日到銅鑼灣在貨車上行騷,她們接受訪問時,有外籍男士想衝上車,被工作人員阻止。有指 C字 o靚模入行前在夜總會上班, DaDa成為嫌疑犯,她說:「件事好荒謬, 04年我得 15歲,喺夜總會返工係犯法,我唔會做犯法嘅事。」

Liz拒收錢唱 K

有指該女星曾整容和隆胸, DaDa指入行時曾去驗胸:「唔好將唔好嘅嘢入晒 o靚模數,我聽過有人去飯局同上遊艇。話個女星係新移民,我有香港出世紙。」 Liz則說:「之前有人叫過我去唱 K仲話有錢收,我拒絕咗。」 o靚模組合 Donut昨到亞視錄影, Rainbow說:「我冇接觸過呢啲嘢,我哋電話好保密,有乜都經理人接咗。好多人都有 C字,傳言未必真。」採訪、攝影:李珮洳、卓寶花


有指 C字 o靚模曾在夜總會返工, DaDa指該 o靚模絕不是她。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()