阿 Sa(蔡卓妍)和 Angelababy(楊穎)兩個陳偉霆的新歡舊愛,前晚首度同場出現,兩人皆表現大方,其後更在場內合照。有海綿蛋糕愛情滋潤的 Baby,揚言不會回望過去;至於熱戀中的阿 Sa,就笑言要合埋眼睇 William床戲。


其他娛樂名人影片

陳奕迅、蔡卓妍、 Angelababy、周麗淇和潮人黃偉文等,前晚在尖沙嘴出席 adidas派對,各人均品牌運動衣上身,惟獨雷凱欣低胸出現,公關方面直認沒邀請雷凱欣,暗示她白撞,不過其後又改口。阿 Sa和 Baby這兩個陳偉霆的新歡舊愛,前晚首次同場,兩人各自入場。 Baby對於與阿 Sa同場,她大方說:「我為工作而嚟,第一次見面,之前都未見過佢。」可介意合照?她說:「唔知呢,我冇所謂,冇乜嘢,人都要向前望, go on自己嘅生命。」兩人可以合作嗎? Baby說:「唔諗咁多。」會否看舊愛陳偉霆的新片?她表明不知道時間是否許可。

放大圖片
官恩娜前晚笑容滿面赴會。

官恩娜前晚笑容滿面赴會。

放大圖片
疑似白撞的雷凱欣,性感搶去同場嘉賓不少風頭。

疑似白撞的雷凱欣,性感搶去同場嘉賓不少風頭。

陳偉霆對出局失望 放大圖片
Baby和阿 Sa在場內有大合照,但中間隔着周柏豪和陳奕迅。

Baby和阿 Sa在場內有大合照,但中間隔着周柏豪和陳奕迅。

阿 Sa也表示不介意與 Baby合照,她說:「真係冇嘢,希望大家唔好令到我哋咁尷尬啦,總之大家生活得開心就得。」提到男友陳偉霆日前代表香港參加亞洲超級新星大賽,第一圈就出局,阿 Sa說已安慰男友:「佢有少少失望,我有安慰佢,佢都冇事囉。」William在新片《出軌的女人》中與夏文汐有床戲,阿 Sa謂會捧場,她說:「隻眼開隻眼閉。」沒眼睇?她笑說:「唔係,係一隻眼合埋,一隻眼瞇埋,其實佢拍嗰時,我哋都唔係好一齊。」陳奕迅是品牌全球代言人,他指贊助也惠及囡囡,但不想女兒太物質主義,她說:「我仲掙扎緊幾時先畀手提電話佢用,不過佢都唔係太物質,成日睇書。」採訪:梁錦雯 攝影:陳俊強


阿 Sa謂只能瞇住眼看陳偉霆的床戲。

陳偉霆寸潘霜霜有計

陳偉霆( William)、夏文汐、吳家麗和葉璇,前晚到圓方出席電影《出軌的女人》首映禮,林子祥和陳嘉桓等往支持, William送上鮮花給三位女主角,他自爆希望約女友蔡卓妍(阿 Sa)靜雞雞入戲院欣賞電影。

「直覺女仔唔啱」

對於林峯和潘霜霜的親熱照接連曝光, William力撐林峯說:「雖然唔知發生乜事,但直覺係女仔唔啱,好有部署,林峯係充滿熱誠嘅工作狂,唔會打擊佢。」他自言有一段穩定的戀情,故不擔心到內地工作會出事。林子祥單拖到場,他笑言老婆葉蒨文專睇男人戲,他則欣賞女人戲,他讚久休復出的夏文汐表現好。採訪、攝影:譚倩宜


(左起)陳偉霆、吳家麗、潘源良、夏文汐和葉璇前晚為新片造勢。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()