美國天后麥當娜(Madonna),向來作風大膽前衛,雖然今年已經五十有三,但她依然火辣兼惹火,行為仲激過一班後生女。近日她的新歌〈Girl Gone Wild〉MV中,她就認真Wild,穿上性感黑色緊身膠衫,扭腰扭籮外,更和幾個半裸猛男又啜又攬,睇到人血脈沸騰。

由於MV除咗圍啜圍攬外,仲有男模互摸互錫和場面露籮場面,故連YouTube都要18禁,要核實年滿18歲才可觀賞MV。雖然唔係個個網友都可以欣賞MV,但愈禁就愈多人想睇,MV上載了短短幾日,至今就已經有百幾萬點擊率,娜姐你的威力真係強呀!

麥當娜的新歌〈Girl Gone Wild〉MV中,男模又攬又錫,妖到不得了。

MV中穿上性感黑色緊身膠衫的麥當娜,舞姿wild到不得了,加埋和幾個半裸猛男又啜又攬,實行睇到人血脈沸騰。

雖然MV係18禁,但愈禁就愈多人想睇,MV上載了短短幾日,至今就已經有百幾萬點擊率。

〈Girl Gone Wild〉MV

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()