鄧紫棋(G.E.M.)早前成功收身變索女,不過她應邀拍攝旅遊飲食節目,在美食誘惑下破戒狂食,再面臨變肥危機。

早前G.E.M.到坪洲拍攝宣傳短片,在新城DJ科林的帶領下,她可以食盡、玩盡坪洲,其中最開心的是寓工作於娛樂,奉旨大擦一餐。G.E.M.說:「我食咗海鮮餐同馳名蝦多士,每種食物都好好食,我好似食家,樣樣都試勻。」



踩單車Keep Fit

G.E.M.見每種食物都大快朵頤,一副「寧肥莫缺」的模樣,問她可擔心再變成肥妹,令已展開的減肥計劃毀於一旦,她卻哈哈笑說:「唔使擔心,我會狂做運動,科林一陣就安排我踩單車,我會狂踩,踩到出晒汗、出晒油為止,我返屋企仲會做Sit Up二百下,我好有信心呢種超大嘅運動量,可以抵銷今日所吸受嘅卡路里。」


坪洲風景怡人,G.E.M.大讚是度假的好地方。
坪洲風景怡人,G.E.M.大讚是度假的好地方。


G.E.M.與科林走遍坪洲大街小巷,搜羅新鮮食品。
G.E.M.與科林走遍坪洲大街小巷,搜羅新鮮食品。




G.E.M.與科林到坪洲大吃大喝,品嘗地道美食。
G.E.M.與科林到坪洲大吃大喝,品嘗地道美食。

問到對坪洲的感覺?G.E.M.說:「風景好靚,空氣清新,啲人好淳樸,覺得住喺度啲人好會Relax囉!(搬入坪洲居住?)咁又唔會,如果每日要我搭成半個鐘船,再轉車返工同放工,我諗會冇晒時間瞓覺囉!不過坪洲好靚,不失為一個度假嘅好地方,有時間我一定會再嚟玩。」

音樂組
吃飽後,G.E.M.踩單車當減肥。
吃飽後,G.E.M.踩單車當減肥。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()