最近盛傳電視圈有個一線演員 Y先生,返內地拍劇時染到愛滋病,搞到女星人人自危,要避免同 Y先生有親熱戲。噚日無綫新劇《女拳》喺銅鑼灣世貿中心宣傳,大家都對 Y先生嘅事議論紛紛。

恨做 Y先生 放大圖片
姜大偉坐喺人力車上要劉璇拉佢,但黃宗澤竟然唔幫手。

姜大偉坐喺人力車上要劉璇拉佢,但黃宗澤竟然唔幫手。

講到 Y先生,馬國明好抵死咁話:「最衰我個名冇 Y字,如果唔係可以順便宣傳吓《女拳》,我冇聽講過呢件事,咁究竟係邊個?我都想八吓!」馬明仲向所有女星大派定心丸:「好多女同事對我 OK,如果有親熱戲,聽到係我都會 OK,唔會話唔好囉。我信譽良好,暫時冇人會拒絕我,咁我梗係唔會拒絕女同事喇!」女藝員又點反應?同唔少一線男演員做過對手戲嘅陳法拉話,冇聽過呢個傳聞,更加冇馬明咁幽默,佢好正經咁話:「錫嘴係唔會傳染,呢個係常識,不過如果知道自己有傳染病,就要有專業操守,唔知就係另一回事,知就要同劇組講。」

法拉少激吻 放大圖片
陳法拉話如果演員有傳染病,應該通知劇組。

陳法拉話如果演員有傳染病,應該通知劇組。

法拉義正嚴詞,唔知佢怕唔怕有事,又會唔會小心啲?佢即刻好小心咁話:「我好少拍親嘴戲,咁電視尺度好少少,我多數都係掂吓嘴,錫面,好少激吻。」


馬國明(右)同劉璇喺台上玩得好投入。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()