黃榕 Naomi互篤出賣李思捷

黃榕和 Naomi先後憑緋聞男友陳冠希( Edison)和李思捷出位,日前兩人以三點式為網上時裝店拍宣傳片,期間互篤胸並再度擺 Edison和李思捷上枱互相質問有否整容。 32B的 Naomi坦言想隆胸至 D Cup,跟周秀娜睇齊。


其他娛樂名人影片

近日和李思捷傳緋聞的球隊公關 Naomi,日前和 Edison前緋聞女友黃榕一同到柴灣,為好友陳君宜的網上時裝店 ZEUZ.COM拍宣傳片,兩人穿上三點式泳衣扮豬狼辯論比賽,互相質問有否整容,當中 Naomi稱為可可,黃榕則叫涼浸冰。

放大圖片
李思捷被踢爆曾搭上 Naomi,帶挈她成功上位。資料圖片

李思捷被踢爆曾搭上 Naomi,帶挈她成功上位。資料圖片

放大圖片
Naomi直言考慮隆胸,上圍 32B升為 D Cup與周秀娜看齊。

Naomi直言考慮隆胸,上圍 32B升為 D Cup與周秀娜看齊。

Naomi隆胸出寫真 放大圖片
Naomi(右)和黃榕篤胸扮豬狼辯論,互相質問曾否整容。

Naomi(右)和黃榕篤胸扮豬狼辯論,互相質問曾否整容。

開始前兩人先入戲扮互窒, Naomi問黃榕有否整容,她即篤着 Naomi的右胸說:「我冇呀。咁你個好朋友李思捷呢?」 Naomi即還擊:「咁陳冠希呢?」黃榕笑言自己已成過去式,現在大家只關心 Cammi, Naomi聲稱介紹男仔給黃榕,黃榕即反問:「李思捷好唔好㗎?」之後話題再轉回整容, Naomi問黃榕:「你咁大,係咪假㗎?邊個整?」黃榕笑言:「李思捷。」 Naomi即無言以對。原來私底下 Naomi和黃榕小時候已相識, Naomi力證黃榕沒有整容,但她坦言自己想隆胸:「家有人斟緊拍戲同出寫真,我怕唔夠人勁,咁咪後天補救吓,背部全裸 OK,前面就傾緊,我嗰兩點點都有 selling point。」

黃榕拒舊愛翻兜

會否擔心有後遺症? Naomi表示:「唔怕,我諗住用自己脂肪隆,咁樣會貴好多,想有 sponsor,反而打假波就平好多,我係足球隊公關,梗係唔想打假波。」 Naomi表示想由 32B升至 32D,跟周秀娜看齊。雖然 Naomi想隆胸,但她又表示男士不喜大胸女性,那麼李思捷呢?她即尷尬說:「問番黃榕,我唔回應。」黃榕表示已很久沒有跟 Edison聯絡,反而前度男友不停找她,但她認為沒有復合可能。李思捷曾表示會帶女友王寶寶(春卷)一齊去玩, Naomi是否認識她? Naomi尷尬說:「吓,點會見到呀。」採訪:黃曉妍 攝影:陳慧安


黃榕穿起三點式在鏡頭前搔首弄姿,不停擺甫士。

黃榕性感辯論抽特首水

特首選舉塵埃落定,但性感女星黃榕及李思捷緋聞新歡Naomi(馮鎵瀅)日前拍服裝網站廣告時模仿之前的特首候選人辯論,兩人穿泳裝互爆對方整容及隆胸,黃榕說:「我哋梗係冇整過,不過我想整到似Angelababy。」Naomi笑言想隆胸由B升做D挑戰周秀娜,希望影寫真身形更靚,至於性感尺度,她直言裸背OK,露點則要考慮,並語出驚人地說:「我嗰點比較特別。(形狀?)總之同人唔同。(穿環?)係咁上下啦!」提起感情,Naomi表示可介紹男仔給單身的黃榕,但她迴避提思捷,只表示沒有見過對方女友春卷(王宝宝)。

黃榕(左)及Naomi模仿特首候選人辯論,大搞噱頭。

黃榕 馮鎵瀅互數「假貨」

性感女星黃榕與李思捷新緋聞女友Naomi(馮鎵瀅)日前穿泳裝拍攝服裝網站廣告,重演特首辯論互數黑材料,不過內容變成爆對方整容及隆胸,黃榕說:「都係跟稿讀,我哋冇整過,不過我想整到似Angelababy。」Naomi則笑言想隆胸由B Cup升做D Cup,但並非取悅思捷:「嚟緊我會出寫真,大胸啲影相會好睇啲。(尺度?)裸背OK,露點就要諗吓,我嗰點比較特別。(形狀?)總之同人唔同。(穿環?)係咁上下啦!」

黃榕笑言要將自己整到似Baby。
黃榕笑言要將自己整到似Baby。

單身不久的黃榕無奈表示每次都被飛,現在寄情工作,Naomi則不想多提思捷,但指沒有見過其女友春卷,黃榕插嘴說:「有佢嘅時候點會有春卷呀!」

黃榕(左)與Naomi互爆對方大鑊。
黃榕(左)與Naomi互爆對方大鑊。

 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()